Niciun Rezultat

Pagina căutată nu a fost găsită. Încercați o căutare mai profundă sau folosiți navigarea de deasupra pentru localizarea postării.

Vânzător de succes sau client facil?

Vânzător de succes sau client facil?

De multe ori am auzit oameni de vânzări spunând: „Eu pot să vând de la un băţ de chibrit la un stâlp de telegraf, orice!” Şi uneori este chiar aşa. Oare ce îi face să aibă succes? Ce îi diferenţiază de alţi… vânzători? Chiar pot vinde orice?!

citește mai mult
Clienţii mulţumiţi, dovada că am făcut un lucru profesionist

Clienţii mulţumiţi, dovada că am făcut un lucru profesionist

Când noi, cei de la RoMarketing, organizăm un eveniment, indiferent cum s-ar numi şi cui îi este destinat, avem în minte câteva idei clare: să o facem în mod profesionist – interactiv, clar şi direct, să le transmitem clienţilor noştri informaţiile de care au nevoie şi să o facem într-un cadru care să-i determine să spună „chiar mi-a plăcut felul în care am fost trataţi la RoMarketing”.

citește mai mult
Educaţie, meserii şi tineri – soluţii pentru dezvoltarea şcolii profesionale

Educaţie, meserii şi tineri – soluţii pentru dezvoltarea şcolii profesionale

Dacă a fost vineri, a fost o întâlnire despre educaţie, meserii şi tineri. 🙂 Cam aşa se poate rezuma ce am făcut noi, cei de la RoMarketing, vinerea trecută, pe 18 martie. Atunci ne-am întâlnit cu cei de la Agenţia de Dezvoltare Locală Oradea şi am stat faţă în faţă cu reprezentanții companiilor din oraş, cu profesori și elevi de la viitorul campus tehnic Traian Vuia și oameni de la mai multe ONG-uri care activează în domeniul educației.

citește mai mult
Care e legătura dintre bunăstarea angajaților și antreprenorilor, respectiv succesul și productivitatea lor?

Care e legătura dintre bunăstarea angajaților și antreprenorilor, respectiv succesul și productivitatea lor?

Mai e suficient să aveți termeni de referință clari, proiecte bine planificate și gestionate, oameni bine pregătiți profesional, termene limită condensate – pentru a genera performanță și creștere pe termen lung? Cum vă puteți asigura că activitatea pe care o desfășurați la locul de muncă contribuie la bunăstarea celor care o prestează, în primul rând?

citește mai mult

Săptămâna deliciilor la RoMarketing

Iubite doamne şi domniţe, onoraţi domni şi domnişori! La început de primăvară, când sărbătorim renaşterea naturii, avem a vă anunţa o provocaţiune. Azi pornim Săptămâna deliciilor la RoMarketing. 🙂 Vă invităm pe domniile voastre ca până pe 8 martie să preparaţi mousse de ciocolată aşa cum scrie la reţeta pe care o aveţi pe blogul nostru şi în cartea „Bucătăria vieţii”.

citește mai mult
O întrebare pe care și geniile și-o pun: sunt angajabil sau cât sunt de angajabil?

O întrebare pe care și geniile și-o pun: sunt angajabil sau cât sunt de angajabil?

În lumea în care evoluăm e nevoie să ne menținem conectați mental și implicați în tot ce se întâmplă în jurul nostru pentru următorii ani; asta înseamnă că trebuie să știm când și cum să schimbăm ceea ce facem. Angajabilitatea oricui este condiționată de preocuparea pe care o are față de propria-i carieră, de existența și înțelegerea schimbărilor rapide, complexe care au loc în jurul nostru și care ne afectează într-un fel sau altul munca.

citește mai mult
Specialiştii, la un alt nivel. Cum influenţează globalizarea evoluţia profesioniştilor

Specialiştii, la un alt nivel. Cum influenţează globalizarea evoluţia profesioniştilor

Cred că suntem de acord cu toţii că lumea globalizării aduce după sine o cerere pentru specialiștii cu o cât mai vastă calificare, la standarde ridicate. Observăm cum organizațiile fac eforturi ca să țină pasul cu tehnologia, cu schimbările rapide provocate de mediul economic extern, cu problemele demografice sau cu cele legate de legislație. Ca să se poată adapta noilor cerinţe din lumea afacerilor, firmele trebuie să devină mai proactive şi să renunțe la a fi prea administrative, așa cum funcționau în urmă cu câțiva ani.

citește mai mult
România, topul celor mai mari producători de maşini din Europa şi câteva întrebări

România, topul celor mai mari producători de maşini din Europa şi câteva întrebări

Am citit azi o ştire dailybusiness.ro: „România a intrat in 2015 în topul celor mai mari 10 producători de maşini din Europa”.
Este o veste bună pentru industria românească, atât ca prezență în acest top, cât și ca perspective de dezvoltare. Însă din punct de vedere al susținerii acestui loc fruntaș apar, în opinia mea, câteva întrebări:

citește mai mult
De ce e bine să învăţăm relaxat?

De ce e bine să învăţăm relaxat?

Astăzi a fost zi de dezvoltare la RoMarketing. Colegele noastre Emilia Bradea și Anamaria Mesaroș ne-au propus ca timp de câteva ore să învățăm activ. Aşa am descoperit că putem construi strategii prin joacă ori chiar punând pe jos… o sfoară.

citește mai mult
Video aniversar: 20 de ani de RoMarketing

Video aniversar: 20 de ani de RoMarketing

Cu ocazia împlinirii a 20 de ani de activitate, compania noastră a hotărât să celebreze momentul şi printr-un video aniversar în care sunt prezenţi membrii echipei. De scenariu s-a ocupat actorul orădean Şerban Borda, în timp ce partea tehnică a fost asigurată de...

citește mai mult
GLOBAL + LOCAL = GLOCAL

GLOBAL + LOCAL = GLOCAL

De ce despre GLOCAL? Pentru că eu cred în legea de platină propusă de Thomas International: comportă-te cu celălalt așa cum așteaptă el și nu cum cum ai tu nevoie! De fapt, ce înseamnă GLOCAL?! GLOCAL= GLOBAL+LOCAL. Adică gândește GLOBAL si aplică LOCAL. Deocamdată o...

citește mai mult
Povestea Romarketing – Interviu cu fondatoarele companiei: Sorina Bradea și Carmen Sasu

Povestea Romarketing – Interviu cu fondatoarele companiei: Sorina Bradea și Carmen Sasu

Probabil că nu există orădean care să lucreze în domeniul resurselor umane și care să nu fi auzit de RoMarketing. Totuși, povestea firmei este mai puțin cunoscută. Puțini știu că RoMarketing există de 20 de ani (pe care-i aniversăm chiar în 2015!), iar fondatoarele – Sorina Bradea și Carmen Sasu – au muncit cot la cot, fără întrerupere, în tot acest timp. Au știut să atragă în jurul lor echipe solide, productive și longevive, cu ajutorul cărora au reușit să propulseze firma și să o mențină permanent „în liga superioară”. Dar le invităm pe Sorina și pe Carmen să ne povestească mai multe.

citește mai mult
Despre EQ și IQ. De ce Inteligența Emoțională ar putea conta mai mult decât Inteligența Rațională

Despre EQ și IQ. De ce Inteligența Emoțională ar putea conta mai mult decât Inteligența Rațională

Academicienii au început să folosească termenul de „inteligență emoțională” la începutul anilor 1990, iar sfera de business a preluat rapid conceptul și l-a integrat rapid în practicile curente de recrutare și dezvoltare a echipelor și noilor lideri. Poate te întrebi de ce s-au grăbit oamenii de afaceri să preia un astfel de concept care nu sună a venituri noi și profitabilitate crescută. Profitabilitatea și vânzările se datorează clienților satisfăcuți și angajaților eficienți. Și cum altfel putem să avem clienți și angajați mulțumiți decât prin relații bine închegate și încredere reciprocă? Conform principiilor inteligenței emoționale, succesul în relațiile cu ceilalți este influențat în mare măsură de calități personale precum starea personală de bine, empatia, autocontrolul, auto-motivarea, precum și modul de exprimare a propriilor emoții.

citește mai mult

Tendințele noului sezon de … training

Cu toţii ştim că moda nu se schimbă doar în domeniile clasice (vestimentaţie, design de interior, muzică etc.). Modificările au loc în mai toate segmentele care guvernează la momentul actual umanitatea, iar ritmul este din ce în ce mai accelerat. Valabil şi pentru...

citește mai mult