Niciun Rezultat
Pagina căutată nu a fost găsită. Încercați o căutare mai profundă sau folosiți navigarea de deasupra pentru localizarea postării.

Metode simple, dar eficiente care te pot ajuta la interviul de angajare
Sunt metode simple, dar foarte eficiente. Încercați-le și vă veți convinge că avem dreptate. Și pentru că am scris SIMPLE, vi le prezentăm punctual.

Ponturi pentru un CV excelent
Un angajator își face o părere despre o persoană pe baza CV-ului în primele 30 de secunde. Iată câteva sfaturi care să vă ajute să întocmiți un CV atractiv.

„RoMarketing – compania unde îţi transformi pasiunea în job!”
Ştiţi vorba reclamei: „viitorul sună bine”. Ne-am convins de adevărul acestei afirmaţii pe propria piele. De fapt, în propria firmă, 🙂 unde timp de două săptămâni am avut două voluntare. Este vorba despre două tinere de la Colegiul Național „Emanuil Gojdu” din Oradea, Cristina Badeu şi Andra Sav.

Hai-hui prin țară. Din Moldova spre Ardeal – călătorie de suflet
Și am plecat spre casă. Dacă este ceva ce caracterizează afacerea noastră de peste 20 de ani este faptul că niciodată nu alegem drumurile bătătorite! Acest lucru ni se potrivește și când facem o călătorie! Sigur că am ales să ne întoarcem pe alt drum.

Hai – hui prin țară, de la Oradea la Iași și înapoi
Ca să ajungi din Oradea la Iași ai mai multe variante, fiecare dintre ele spectaculoasă și, în același timp, plină de provocări. Așa cum de altfel sunt și afacerile noastre de 21 de ani!
Succesul depinde tine! Șapte pași pentru găsirea unui loc de muncă
Căutarea unui loc de muncă înseamnă un întreg proces: mai multe etape de parcurs, atenție, concentrare și pregătire. Nimic nu e simplu, dar la final, când obții postul pe care îl vizezi, îți dai seama că tot efortul a meritat.
Angajatori, cafenea și… Dreptul Muncii
Joi, 19 mai, la Oradea, RoMarketing, în parteneriat cu Uniunea Națională a Experților în Legislația Muncii, Asociația de Resurse Umane Oradea și Federația Patronilor Bihor, organizează o ediție a „Cafenelei de Dreptul Muncii”.

Vânzător de succes sau client facil?
De multe ori am auzit oameni de vânzări spunând: „Eu pot să vând de la un băţ de chibrit la un stâlp de telegraf, orice!” Şi uneori este chiar aşa. Oare ce îi face să aibă succes? Ce îi diferenţiază de alţi… vânzători? Chiar pot vinde orice?!

Clienţii mulţumiţi, dovada că am făcut un lucru profesionist
Când noi, cei de la RoMarketing, organizăm un eveniment, indiferent cum s-ar numi şi cui îi este destinat, avem în minte câteva idei clare: să o facem în mod profesionist – interactiv, clar şi direct, să le transmitem clienţilor noştri informaţiile de care au nevoie şi să o facem într-un cadru care să-i determine să spună „chiar mi-a plăcut felul în care am fost trataţi la RoMarketing”.

Educaţie, meserii şi tineri – soluţii pentru dezvoltarea şcolii profesionale
Dacă a fost vineri, a fost o întâlnire despre educaţie, meserii şi tineri. 🙂 Cam aşa se poate rezuma ce am făcut noi, cei de la RoMarketing, vinerea trecută, pe 18 martie. Atunci ne-am întâlnit cu cei de la Agenţia de Dezvoltare Locală Oradea şi am stat faţă în faţă cu reprezentanții companiilor din oraş, cu profesori și elevi de la viitorul campus tehnic Traian Vuia și oameni de la mai multe ONG-uri care activează în domeniul educației.

Care e legătura dintre bunăstarea angajaților și antreprenorilor, respectiv succesul și productivitatea lor?
Mai e suficient să aveți termeni de referință clari, proiecte bine planificate și gestionate, oameni bine pregătiți profesional, termene limită condensate – pentru a genera performanță și creștere pe termen lung? Cum vă puteți asigura că activitatea pe care o desfășurați la locul de muncă contribuie la bunăstarea celor care o prestează, în primul rând?

Dilemă de martie: Working HARD e suficient sau mai degrabă working SMART?
Martie. E luna în care am primit mărțișoare, felicitări și aprecieri de 8 Martie. Ce facem pentru asta? Ne facem treaba de angajată, mamă, soție, bunică și acceptăm și sarcini suplimentare. Ca femeie dai dovadă de abilități de manager în fiecare zi.
Săptămâna deliciilor la RoMarketing
Iubite doamne şi domniţe, onoraţi domni şi domnişori! La început de primăvară, când sărbătorim renaşterea naturii, avem a vă anunţa o provocaţiune. Azi pornim Săptămâna deliciilor la RoMarketing. 🙂 Vă invităm pe domniile voastre ca până pe 8 martie să preparaţi mousse de ciocolată aşa cum scrie la reţeta pe care o aveţi pe blogul nostru şi în cartea „Bucătăria vieţii”.

Secretul unui bun manager de proiect: PLANUL făcut ca la carte
Trăim vremuri în care planurile, proiectele noastre nu par să se mai realizeze aşa cum le-am gândit! DE CE se întâmpla aşa? Oricare ar fi cauza, e bine de ştiut că avem nevoie de planificare. Trebuie să acceptăm că fără un plan clar în minte e greu să facem un lucru temeinic, oricare ar fi acesta.

Angajatul în continuă învăţare, într-o lume în continuă evoluţie
Ştiţi sintagma „era tehnologiei” când vorbitorul se referă la secolul al XXI-lea? V-am intriga am spune că ne aflăm în „epoca omului în continuă învăţare”? Sunt anii în care se dezvoltă o adevărată o adevărată cultură de învăţare în cadrul companiilor.

Metafora Alergătorului de cursă lungă vs Antreprenorul de cursă lungă
Între Alergătorul și Antreprenorul de cursă lungă sunt câteva asemănări. Deosebirile îi fac însă să fie interesanți. Află din postarea Sorinei Bradea, consultant RoMarketing, care sunt acestea – un text… altfel, care merită citit.

O întrebare pe care și geniile și-o pun: sunt angajabil sau cât sunt de angajabil?
În lumea în care evoluăm e nevoie să ne menținem conectați mental și implicați în tot ce se întâmplă în jurul nostru pentru următorii ani; asta înseamnă că trebuie să știm când și cum să schimbăm ceea ce facem. Angajabilitatea oricui este condiționată de preocuparea pe care o are față de propria-i carieră, de existența și înțelegerea schimbărilor rapide, complexe care au loc în jurul nostru și care ne afectează într-un fel sau altul munca.

Mic îndrumător pentru cei care vor să devină formatori
De ce vreau să fiu formator? Răspunsul e simplu: pentru o ocaziile formidabile pe care ţi le oferă faptul că devii un instructor dinamic, facilitator versat şi un polished speaker.

RoMarketing te invită să faci parte din cel mai mare eveniment de Employer Branding din Europa
Ziua Mondială Employer Branding va fi cel mai mare eveniment de bune practici și networking în acest domeniu în anul 2016! Înscrierile sunt deschise și puteți beneficia de Early Bird până pe 19 februarie. Utilizând codul romania2016 veți beneficia de o reducere de 100 euro față de prețul standard.

Specialiştii, la un alt nivel. Cum influenţează globalizarea evoluţia profesioniştilor
Cred că suntem de acord cu toţii că lumea globalizării aduce după sine o cerere pentru specialiștii cu o cât mai vastă calificare, la standarde ridicate. Observăm cum organizațiile fac eforturi ca să țină pasul cu tehnologia, cu schimbările rapide provocate de mediul economic extern, cu problemele demografice sau cu cele legate de legislație. Ca să se poată adapta noilor cerinţe din lumea afacerilor, firmele trebuie să devină mai proactive şi să renunțe la a fi prea administrative, așa cum funcționau în urmă cu câțiva ani.

România, topul celor mai mari producători de maşini din Europa şi câteva întrebări
Am citit azi o ştire dailybusiness.ro: „România a intrat in 2015 în topul celor mai mari 10 producători de maşini din Europa”.
Este o veste bună pentru industria românească, atât ca prezență în acest top, cât și ca perspective de dezvoltare. Însă din punct de vedere al susținerii acestui loc fruntaș apar, în opinia mea, câteva întrebări:

De ce e bine să învăţăm relaxat?
Astăzi a fost zi de dezvoltare la RoMarketing. Colegele noastre Emilia Bradea și Anamaria Mesaroș ne-au propus ca timp de câteva ore să învățăm activ. Aşa am descoperit că putem construi strategii prin joacă ori chiar punând pe jos… o sfoară.

Video aniversar: 20 de ani de RoMarketing
Cu ocazia împlinirii a 20 de ani de activitate, compania noastră a hotărât să celebreze momentul şi printr-un video aniversar în care sunt prezenţi membrii echipei. De scenariu s-a ocupat actorul orădean Şerban Borda, în timp ce partea tehnică a fost asigurată de...
RoMarketing pentru Urbbus: interviu
In luna septembrie a anului 2015, Sorina Bradea a acordat publicatiei locale Urbbus un interviu, pe care il puteti citi aici si il puteti vizualiza in varianta video mai jos:

GLOBAL + LOCAL = GLOCAL
De ce despre GLOCAL? Pentru că eu cred în legea de platină propusă de Thomas International: comportă-te cu celălalt așa cum așteaptă el și nu cum cum ai tu nevoie! De fapt, ce înseamnă GLOCAL?! GLOCAL= GLOBAL+LOCAL. Adică gândește GLOBAL si aplică LOCAL. Deocamdată o...

Povestea Romarketing – Interviu cu fondatoarele companiei: Sorina Bradea și Carmen Sasu
Probabil că nu există orădean care să lucreze în domeniul resurselor umane și care să nu fi auzit de RoMarketing. Totuși, povestea firmei este mai puțin cunoscută. Puțini știu că RoMarketing există de 20 de ani (pe care-i aniversăm chiar în 2015!), iar fondatoarele – Sorina Bradea și Carmen Sasu – au muncit cot la cot, fără întrerupere, în tot acest timp. Au știut să atragă în jurul lor echipe solide, productive și longevive, cu ajutorul cărora au reușit să propulseze firma și să o mențină permanent „în liga superioară”. Dar le invităm pe Sorina și pe Carmen să ne povestească mai multe.

Despre EQ și IQ. De ce Inteligența Emoțională ar putea conta mai mult decât Inteligența Rațională
Academicienii au început să folosească termenul de „inteligență emoțională” la începutul anilor 1990, iar sfera de business a preluat rapid conceptul și l-a integrat rapid în practicile curente de recrutare și dezvoltare a echipelor și noilor lideri. Poate te întrebi de ce s-au grăbit oamenii de afaceri să preia un astfel de concept care nu sună a venituri noi și profitabilitate crescută. Profitabilitatea și vânzările se datorează clienților satisfăcuți și angajaților eficienți. Și cum altfel putem să avem clienți și angajați mulțumiți decât prin relații bine închegate și încredere reciprocă? Conform principiilor inteligenței emoționale, succesul în relațiile cu ceilalți este influențat în mare măsură de calități personale precum starea personală de bine, empatia, autocontrolul, auto-motivarea, precum și modul de exprimare a propriilor emoții.

La RoMarketing, primavara vine cu vesti bune!
In perioada 2-8 martie, toate doamnele si domnisoarele care se inscriu la orice curs RoMarketing din 2015 beneficiaza de 10% discount! Este felul nostru de a va ura o primavara frumoasa si de a va multumi pentru ca sunteti alaturi de noi in continuare!
2014 International Employer Brand Leadership Masterclass SeriesTM – 10 aprilie, București
De ce International Employer Brand Leadership? Alatura-te noua atunci când Brett Minchington vine la București pentru primul său Masterclass organizat în România în cadrul Turneului Mondial Employer Branding, care a fost de organizat deja în peste 45 de orașe din 25...
Tendințele noului sezon de … training
Cu toţii ştim că moda nu se schimbă doar în domeniile clasice (vestimentaţie, design de interior, muzică etc.). Modificările au loc în mai toate segmentele care guvernează la momentul actual umanitatea, iar ritmul este din ce în ce mai accelerat. Valabil şi pentru...