Niciun Rezultat
Pagina căutată nu a fost găsită. Încercați o căutare mai profundă sau folosiți navigarea de deasupra pentru localizarea postării.
Mic îndrumător pentru cei care vor să devină formatori
De ce vreau să fiu formator? Răspunsul e simplu: pentru o ocaziile formidabile pe care ţi le oferă faptul că devii un instructor dinamic, facilitator versat şi un polished speaker.
RoMarketing te invită să faci parte din cel mai mare eveniment de Employer Branding din Europa
Ziua Mondială Employer Branding va fi cel mai mare eveniment de bune practici și networking în acest domeniu în anul 2016! Înscrierile sunt deschise și puteți beneficia de Early Bird până pe 19 februarie. Utilizând codul romania2016 veți beneficia de o reducere de 100 euro față de prețul standard.
Specialiştii, la un alt nivel. Cum influenţează globalizarea evoluţia profesioniştilor
Cred că suntem de acord cu toţii că lumea globalizării aduce după sine o cerere pentru specialiștii cu o cât mai vastă calificare, la standarde ridicate. Observăm cum organizațiile fac eforturi ca să țină pasul cu tehnologia, cu schimbările rapide provocate de mediul economic extern, cu problemele demografice sau cu cele legate de legislație. Ca să se poată adapta noilor cerinţe din lumea afacerilor, firmele trebuie să devină mai proactive şi să renunțe la a fi prea administrative, așa cum funcționau în urmă cu câțiva ani.
România, topul celor mai mari producători de maşini din Europa şi câteva întrebări
Am citit azi o ştire dailybusiness.ro: „România a intrat in 2015 în topul celor mai mari 10 producători de maşini din Europa”.
Este o veste bună pentru industria românească, atât ca prezență în acest top, cât și ca perspective de dezvoltare. Însă din punct de vedere al susținerii acestui loc fruntaș apar, în opinia mea, câteva întrebări:
De ce e bine să învăţăm relaxat?
Astăzi a fost zi de dezvoltare la RoMarketing. Colegele noastre Emilia Bradea și Anamaria Mesaroș ne-au propus ca timp de câteva ore să învățăm activ. Aşa am descoperit că putem construi strategii prin joacă ori chiar punând pe jos… o sfoară.
Video aniversar: 20 de ani de RoMarketing
Cu ocazia împlinirii a 20 de ani de activitate, compania noastră a hotărât să celebreze momentul şi printr-un video aniversar în care sunt prezenţi membrii echipei. De scenariu s-a ocupat actorul orădean Şerban Borda, în timp ce partea tehnică a fost asigurată de...
RoMarketing pentru Urbbus: interviu
In luna septembrie a anului 2015, Sorina Bradea a acordat publicatiei locale Urbbus un interviu, pe care il puteti citi aici si il puteti vizualiza in varianta video mai jos:
GLOBAL + LOCAL = GLOCAL
De ce despre GLOCAL? Pentru că eu cred în legea de platină propusă de Thomas International: comportă-te cu celălalt așa cum așteaptă el și nu cum cum ai tu nevoie! De fapt, ce înseamnă GLOCAL?! GLOCAL= GLOBAL+LOCAL. Adică gândește GLOBAL si aplică LOCAL. Deocamdată o...
Povestea Romarketing – Interviu cu fondatoarele companiei: Sorina Bradea și Carmen Sasu
Probabil că nu există orădean care să lucreze în domeniul resurselor umane și care să nu fi auzit de RoMarketing. Totuși, povestea firmei este mai puțin cunoscută. Puțini știu că RoMarketing există de 20 de ani (pe care-i aniversăm chiar în 2015!), iar fondatoarele – Sorina Bradea și Carmen Sasu – au muncit cot la cot, fără întrerupere, în tot acest timp. Au știut să atragă în jurul lor echipe solide, productive și longevive, cu ajutorul cărora au reușit să propulseze firma și să o mențină permanent „în liga superioară”. Dar le invităm pe Sorina și pe Carmen să ne povestească mai multe.
Despre EQ și IQ. De ce Inteligența Emoțională ar putea conta mai mult decât Inteligența Rațională
Academicienii au început să folosească termenul de „inteligență emoțională” la începutul anilor 1990, iar sfera de business a preluat rapid conceptul și l-a integrat rapid în practicile curente de recrutare și dezvoltare a echipelor și noilor lideri. Poate te întrebi de ce s-au grăbit oamenii de afaceri să preia un astfel de concept care nu sună a venituri noi și profitabilitate crescută. Profitabilitatea și vânzările se datorează clienților satisfăcuți și angajaților eficienți. Și cum altfel putem să avem clienți și angajați mulțumiți decât prin relații bine închegate și încredere reciprocă? Conform principiilor inteligenței emoționale, succesul în relațiile cu ceilalți este influențat în mare măsură de calități personale precum starea personală de bine, empatia, autocontrolul, auto-motivarea, precum și modul de exprimare a propriilor emoții.
La RoMarketing, primavara vine cu vesti bune!
In perioada 2-8 martie, toate doamnele si domnisoarele care se inscriu la orice curs RoMarketing din 2015 beneficiaza de 10% discount! Este felul nostru de a va ura o primavara frumoasa si de a va multumi pentru ca sunteti alaturi de noi in continuare!
2014 International Employer Brand Leadership Masterclass SeriesTM – 10 aprilie, București
De ce International Employer Brand Leadership? Alatura-te noua atunci când Brett Minchington vine la București pentru primul său Masterclass organizat în România în cadrul Turneului Mondial Employer Branding, care a fost de organizat deja în peste 45 de orașe din 25...
Tendințele noului sezon de … training
Cu toţii ştim că moda nu se schimbă doar în domeniile clasice (vestimentaţie, design de interior, muzică etc.). Modificările au loc în mai toate segmentele care guvernează la momentul actual umanitatea, iar ritmul este din ce în ce mai accelerat. Valabil şi pentru...
Training Compass – Evenimentul de training al anului 2013 in Oradea
Ne face deosebita placere sa va invitam la evenimentul de training al anului 2013 din Oradea, organizat de Solver Training & Consulting in colaborare cu Romarketing, Active Job Consulting si Romcom in data de 28.11.2013 la Hotel Ramada in Oradea intre orele 15:00...
Curs FORMATOR – noiembrie 2013
Vă invităm să participaţi la cursul de FORMATOR care va avea loc la sediul RoMarketing, în luna noiembrie. Puteţi descărca atât descrierea integrală a cursului, cât şi formularul de înscriere, accesând link-urile de mai jos: Ofertă curs autorizat FORMATOR noiembrie...