Una dintre temele preferate ale momentului este cât de diferită este generaţia Millennials. Şi de aici o întreagă pleiadă de teorii, modele, preocupări faţă de această generaţie: de ce sunt mai buni sau mai răi, de ce sunt mai harnici sau mai leneşi, cum să îi tratam (de parcă ar fi bolnavi!), cum să ii conducem sau nu… cum să le vindem ceva!
Dincolo de studiul realizat de Thomas International, care arată că această generaţie este mai grăbită să reuşească, mai decisă să facă lucrurile aşa cum crede că este mai eficient, mai dornică de rezultate imediate, mai altruistă, mai deschisă către voluntariatul autentic, dar şi către tot ceea ce înseamnă viziune largă asupra a ceea ce ne înconjoară, uite ce cred eu că vor ei atunci când cumpără ceva:
– Vor să fie siguri că cei care oferă produsul/serviciul respectă mediul şi drepturile omului
– Se uită către brandurile care le-au câştigat încrederea pentru că au un mod creativ şi inovativ de a se promova
– Produsele/servciiile se vând online şi au ratinguri şi comentarii favorabile
Citeşte continuarea pe salesmagazine.ro şi află şi ce NU tolerează această generaţie Millennials. 🙂
sursa foto: Flickr