EVALUARE
Evaluările reprezintă un proces deosebit de important în cadrul organizaţiei. Cu ajutorul unor evaluări desfăşurate corect, vor fi recompensaţi angajaţii care lucrează în permanenţă în interesul firmei şi vor fi corectaţi cei care încă nu mânuiesc acest lucru. Nu există un sistem universal compatibil cu toate firmele, dar cu siguranţă avem la dispoziție o paletă largă de opţiuni din care fiecare companie îşi va putea extrage varianta cea mai convenabilă.
În RoMarketing, lucrăm cu următoarele instrumente de evaluare:
- Cognitrom Assessment System ++
Cuprinde 40 de teste valide, adaptate şi etalonate pe populaţia României, care evaluează o serie de abilităţi cognitive, respectiv personalitatea, interesele şi emoţiile fiecăruia. Această platformă este acreditată de Colegiul Psihologilor din România, fiind construită în jurul a două componente esenţiale: evaluarea psihologică individuală şi selecţia de personal. - Analiza Thomas
Sistemul a fost dezvoltat cu scopul identificării abilităţilor fiecărui individ care face parte din organizaţie. Pentru ca angajatul să dea randament maxim în desfăşurarea activităţilor din firmă, este imperativ ca abilităţile acestuia să fie valorificate constant şi, cel mai important, să fie compatibile cu sarcinile de lucru care i-au fost alocate. - 360 Feedback
Implică o analiză complexă a climatului organizaţional, precum şi a situaţiei curente în firmă. Are loc o evaluare detaliată a resurselor umane, urmată de un plan detaliat de implementare şi follow-up. Individul devine conştient de abilităţile pe care le deţine şi competenţele pe care trebuie să le dezvolte. Simultan cu formarea fiecărui angajat în parte, se înregistrează şi o creştere a performanţei generale a echipei.