Cum depășești blocajele prezentărilor în public?
Știai că abilitatea de a ține o prezentare în public îți poate crește veniturile și te poate propulsa în carieră? Și totuși nu lucrezi la ea. Te gândești că mai bine eviți contextele de a vorbi în public. Dar ce te împiedică de fapt să prezinți în public și să creezi impact prin intermediul prezentărilor tale? De cele mai multe ori răspunsul primit la această întrebare vine din FRICĂ. Din frica de a vorbi în public și evitarea contextelor de expunere pe cât posibil.
Teama de a vorbi în public
Știai că abilitatea de a ține o prezentare în public îți poate crește veniturile și te poate propulsa în carieră? Și totuși nu lucrezi la ea. Te gândești că mai bine eviți contextele de a vorbi în public. De ce îți este teamă să vorbești în public? Te temi de...
Sunt manager și mă tratez. Îngrijirea de sine pentru succesul durabil
Multă lume mă întreabă cum fac față deplasărilor constante între București, Oradea și alte orașe din țară unde merg de obicei pentru organizarea de teambuildinguri sau cursuri de dezvoltare organizațională. Adevărul e că atunci când iubești ceea ce faci drumurile nu...
Cum recunoști burnoutul și soluții practice să îl gestionezi
Cum recunoști simptomele burnoutului și cum faci ca să îl combați eficient
Stresul la locul de muncă – știi cum poți să îl eviți?
Multe persoane abia așteaptă finalul de săptămână. Și de multe ori, oricât de mult și-ar iubi jobul, stresul devine copleșitor. Ajung acasă, se pun în pat și vor să uite de toate. De ce se întâmplă asta? Dacă vrem să abordăm siguranța psihologică la locul de muncă, în...
Cum trecem prin furtună?
“Când vei ieși din furtună, nu vei mai fi aceeași persoană care erai înainte. Acesta este rolul furtunilor.” Haruki Murakami Se povestea despre un navigator iscusit care odată cu mijirea primăverii își scotea barca în larg, scrutând orizontul și căutând ape...
Pastila de adaptABILITATE- Video 14
Şerban Borda împărtăşeşte astăzi povestea lui de adaptare la schimbare. Adaptabilitatea implică speranţă, creativitate şi găsirea de noi modalităţi de a relaţiona, respectând în acelaşi timp regulile menite să ne protejeze. [video width="1280" height="720"...
Pastila de adaptABILITATE- Video 13
Adela Lazar ne povesteşte despre modul în care ea şi familia ei s-au adaptat la schimbare în ultimele săptămâni. Deviza lor: Fă rai din ce ai! ...
Pastila de adaptABILITATE: Prin ochii antreprenorilor- Video 12
Pastila de adaptABILITATE vine astăzi cu o perspectivă pozitivă, optimistă asupra contextului actual. Georgiana Simionaș, creatoare de accesorii handmade, povestește despre ce înseamnă pasiunea pentru ea, dorința de a reuși și cum să te concentrezi asupra lucrurilor...
Pastila de adaptABILITATE: Prin ochii antreprenorilor- Video 11
O nouă călătorie cu Monica Muresan, o tânără antreprenoare în lumea produselor handmade care ne relatează ce reprezintă pentru ea perioada de adaptabilitate și care este laitmotivul inspirației. Așa cum spune spune Monica pe pagina ei, Unique by Monique, "tot ce...
Pastila de adaptABILITATE- Prin ochii antreprenorilor (Video 10)
Cami Gui, activist și consultant pe sustenabilitate, este cea care ne povestește astăzi despre adaptare la schimbare în proiectul ei legat de risipa...
Pastila de adaptabilitate- Prin ochii antreprenorilor (Video 9)
Cei cu care navigăm pe puntea adaptabilității sunt de data aceasta antreprenori, care ne oferă informații și soluții cu privire la modul în care contextul actual i-a impactat, dar și o parte din autenticitatea, inovația, emoția și vibe-ul lor pozitiv într-o...
Pastila de adaptabilitate – Gestionarea emoțiilor celor din jur (Video 8)
Managementul emoției, împreună cu perceperea emoției, presupune să ne folosim inima pentru a simți emoția, să ne folosim mintea pentru a o înțelege și să acționăm în așa fel încât fie să motivăm și să creăm emoții pozitive, fie să calmăm.
Pastila de adaptabilitate – Perceperea și înțelegerea emoțiilor celorlalți (Video 7)
Felul în care ne raportăm la emoțiile celorlalți, constituie o bază pentru comunicare, o bază pentru relaționare.
Pastila de adapt-abilitate – Comunicarea emoțiilor – Comunicarea non-violentă (Video 6)
Află cum poți folosi comunicarea emoțiilor ca pe o strategie de adaptare la mediul înconjurător.
Pastila de adaptabilitate – Comunicarea Emoțiilor – Emoțiile negative (Video 5)
Emoțiile sunt o formă de energie care poate să curgă în folosul sau împotriva noastră. O bună gestionare a propriilor emoții, inclusiv exprimarea lor, ne permite să dispunem de toată energia noastră psihică și să creăm puțină magie în jurul nostru.
Pastila de adaptabilitate – Dezvoltarea emoțiilor pozitive – Video 4
Te invităm să descoperi azi alături de colega noastră Delia Sfechiș, trainer, consilier în dezvoltare personală și expert în inteligența emoțională trei practici prin care putem să ne producem emoții pozitive cu impact semnificativ asupra stării noastre de wellbeing și asupra capacității noastre de a trece prin momente dificile.
Pastila de adaptabilitate – Resursele pe care le avem pentru a ramâne calmi: Rațiunea și emoțiile – Video 3
Continuăm admistrarea pastilelor de adaptABILITATE cu o nouă...
Pastila de adaptABILITATE – Gestionarea emoţiilor – tehnici – video 2
Pastila de adaptABILITATE se recomandă navigatorilor de business care au rău de mare şi nu numai, celor care doresc să aibă momente de A-ha, celor care caută soluţii pentru sine dar și pentru echipele lor, celor care simt că au nevoie de mai multă rezilienţă,...
Pastila de adaptABILITATE – Gestionarea emoţiilor – video 1
Pastila de adaptABILITATE vine din dorința noastră de a oferi un spațiu de relaționare și învățare: celor care #StauAcasă sau merg la lucru, celor care sunt anxioși sau care au găsit oaza de liniște, celor care doresc să găsească resurse suplimentare sau...
Pastila de adaptABILITATE
Indiferent cine ești, ce faci şi în ce domeniu, schimbările au fost numeroase şi într-un ritm tot mai accelerat…. şi asta a fost doar pregătirea. Pastila de adaptabilitate vine din dorinţa noastră de a oferi un spaţiu de relaţionare şi învăţare.
Fericirea la început de zi
Atmosfera anilor ’20 – ’30! Sau așa îmi imaginez eu că ar fi… liniștea unui restaurant cochet… un jazz ritmat care se aude în difuzoare. Nici prea tare, nici prea încet!
Cum renaştem. Munca, privită ca o satisfacţie, nu ca o corvoadă
Vreau să văd tineri care îşi propun să schimbe lucruri, să fie consecvenţi; să îi văd muncind pentru ideile pe care le au şi nu să stea pe margine, resemnaţi, în speranţa că alţii vor lua decizii în locul lor.
Mai întâi a fost VISUL. Am adăugat PRIETENIE şi am dezvoltat o AFACERE
Dacă mi s-ar oferi posibilitatea să mă întorc în timp, recunosc că nu aş schimba nimic. Aş porni la drum în afaceri exact ca acum 20 de ani, alături de prietena mea – poate că vi se pare ciudat, dar am descoperit că prietenia poate fi baza unei afaceri; şi acum, după atâta timp, cred cu tărie în asta.
Arta și învățarea
Ne place arta. Fiecare are propria definiție asupra a ceea ce înseamnă arta. Fiecare se entuziasmează în fața unei picturi, a unei sculpturi, a unui film. De ce nu privim la fel și învățarea? La orice nivel! Pentru că este obligatorie.
Întârziaţi în era eficienţei şi a organizării timpului
Participăm la cursuri de managementul timpului; citim ceea ce ne-ar putea face mai eficienţi cu această resursă atât de scumpă. Ne achiziţionăm tot felul de gadget-uri care să ne eficientizeze munca. Nu uităm să ne setăm alerte ori dăm ok-uri întâlnirilor la evenimente pe reţelele de socializare. Dar nu toţi ştiu să-şi gestioneze timpul.
Cheile rezolvării unui conflict: recunoaşterea şi întrebările
Asa cum vă promiteam în postarea anterioară, până sâmbătă, 19 martie, când ne vedem la workshopul demonstrativ «Căi infinite de la automatism la autenticitate», vă dau câteva detalii legate de pasul următor pe care îl aveţi de parcurs în vederea soluţionării unui posibil conflict cu cei din jurul vostru.
Cum mă afectează pe termen lung relaţiile pe care le am?
Când îmi adresez această întrebare mă refer la toate relaţiile pe care le am în clipa de faţă: cu cei din familie, la serviciu, cu clienţii şi lista ar putea continua. Calitatea lor îmi poate afecta atât echilibrul personal, cât şi pe cel profesional.
Cum planifici eficient un an nou de creștere și productivitate organizațională?
În ultimii ani, peisajul muncii a suferit transformări radicale, aducând schimbări esențiale atât pentru angajați, cât și pentru angajatori. În acest context, este imperativ să privești spre viitor cu înțelegere și să te adaptezi pentru a rămâne relevant și competitiv în raport cu tendințele pieței muncii pentru anul 2024.
Tendinte cheie de dezvoltare și învățare pentru 2023-2024
Descoperă cum investiția în programe de învățare și dezvoltare (L&D) îți poate întări organizația, pregătind-o pentru succes într-un mediu în continuă schimbare. Romarketing oferă soluții personalizate, inclusiv programe de învățare bazate pe tehnologii inovatoare precum Realitatea Virtuală și platforma EVOLVE. Îmbunătățește eficiența proceselor de resurse umane, crește angajamentul angajaților și asigură adaptabilitatea organizațională în fața provocărilor viitoare.
Motivarea angajaților – de la teorie la practică
În ziua de azi gestionarea personalului și recrutarea au devenit procese din ce în ce mai complexe. Este esențial să ne întrebăm nu doar de ce angajații pleacă, ci și cum îi putem păstra. Cu cuvintele lui Ray Goforth în minte, care subliniază importanța atitudinii față de reușită și frica de aceasta, este clar că motivarea oamenilor joacă un rol crucial în retenția și performanța lor. Prezentul articol vine cu 7 idei pe care le poți utiliza pentru a-ți motiva oamenii din organizație să perormeze la adevărata lor valoare.
Cum crești nivelul de angajament al angajaților la locul de muncă?
Tu cum crești nivelul de angajament al oamenilot din organizația ta? Optimizează experiența angajaților și performanța organizației tale! Descoperă strategii de retenție, managementul personalului și cultură organizațională. Sprijinim dezvoltarea profesională prin team-building, feedback și coaching de carieră. Construiește un mediu de lucru plăcut, asigură securitatea locului de muncă și împuternicește-ți angajații. Cu expertiza noastră în resurse umane, contribuim la succesul organizației tale. Află cum să devii un brand angajator de top cu serviciile noastre de inteligență emoțională și managementul stresului. Contactează-ne pentru soluții personalizate și creștere durabilă!
Inteligența emoțională – Ingredientul secret al productivității și dezvoltării echipelor performante
Inteligența emoțională reprezintă un element esențial în dezvoltarea și productivitatea echipelor. Oamenii și emoțiile sunt inseparabile, iar competențele precum inteligența emoțională, empatia și integritatea devin din ce în ce mai importante în mediul profesional. Aceste competențe emoționale și sociale devin un diferențiator competitiv în rândul companiilor care le promovează.
Joburile care necesită competențe soft vor reprezenta o parte semnificativă din locurile de muncă viitoare, iar angajarea personalului cu astfel de competențe poate crește veniturile organizației semnificativ.
Planul de carieră – Cheia pentru dezvoltarea angajaților din companie
Un plan de carieră oferă oportunități de creștere și dezvoltare, astfel încât oamenii să se simtă împliniți și mulțumiți de munca lor. Prin urmare, se va îmbunătăți loialitatea angajaților, iar încrederea și productivitatea angajaților vor crește.
Managementul Performanței – de la teorie la practică
Descoperă importanța unui sistem de management al performanței eficient în organizarea ta.
Prezentul articol vine către tine cu răspunsuri pertinente la următoarele întrebări:
Ce este și cum arată în momentul de față sistemul de management al performanței în organizația ta?
Cum poate funcționa mai bine managementul performanței în organizația ta?
Cum să optimizezi managementul performanței pentru a-ți ajuta echipa să își atingă obiectivele și să lucreze în mod eficient?
Ce etape trebuie să urmezi în managementul performanței? 📊
Cum poate susține coachingul sistemul de management al performanței? 🤝
Cum te poate ajuta aplicarea metodologiei ROI în sistemul de management al performanței? 💼
Cum să construiești o cultură organizațională care unește și reține angajații
Cum să construiești o cultură organizațională care unește și reține angajații
Employer Branding – Efectul Glam de a-i atrage pe cei mai buni
Employer Branding – Efectul Glam de a-i atrage pe cei mai buni
Aliniază dezvoltarea angajaților cu strategia companiei!
Indiferent dacă investești 200 euro sau 1.200 euro/an/angajat, cu siguranță vrei să știi că investiția are un randament pozitiv și un impact direct în business. Bersin & Associates au observat că firmele care prioritizează programele de L&D au un venit...
Merită să investești în Munca Hibridă?
De câte ori ți-ai pus întrebarea rentabilității anumitor proiecte sau inițiative din organizația ta? Și hai să discutăm de exemplu despre munca hibridă care - fie că îți place sau nu, a devenit o nouă normalitate din piața muncii. Tot mai mulți oameni își doresc să...
Cum să livrezi prezentări bune și cu impact atunci când lucrezi online sau într-un mediu hibrid?
Un lider complet este cel care stăpânește, pe lângă alte multe abilități, și competența de a face prezentări de succes. Așadar, cum ai putea în calitate de lider să îți crești calitatea prezentărilor pe care le susții - mai ales în mediul online? Ce ai putea face...
Cum abordezi nevoia de reskilling din organizația ta?
Care este definiția recalificării? Cum se diferențiază de perfecționare și cum știi dacă angajații au nevoie de recalificare?
Recalificarea înseamnă învățarea de noi abilități care le permit angajaților să-și asume noi roluri în cadrul companiei, mai ales atunci când rolurile lor actuale vor fi eliminate.
Perfecționarea competențelor se diferențiază de recalificare prin faptul că angajaților li se predau noi abilități, fără a avea ca obiectiv preluarea unui alt rol.
Cum abordezi nevoia de upskilling din organizația ta?
Un studiu recent al Gartner arăta că 45% din manageri nu au încredere să-și susțină oamenii în procesul de dezvoltare. Motivele pot fi diferite de la caz la caz în organizații diferite, însă cel mai probabil ai auzit și tu replici precum “De ce să mai formez oameni ca...
Cele 10 tipare de gândire distorsionată și cum îți afectează acestea nivelul de fericire în viață
Află cele 10 tipuri de gândire distorsionată și cum te pot acestea afecta, precum și 5 tehnici prin care poți dizolva ciclul de gândire negativ
Stare de bine… pentru cine?
Descoperă cum să previi și să gestionezi burnout-ul în organizații! Află cum să gestionezi epuizarea excesivă și lipsa de implicare a angajaților din cauza aceasta, precum și care sunt strategiile organizaționale și practicile eficiente pentru a promova bunăstarea angajaților și a construi o cultură organizațională anti-burnout. Învață de la experți de top cum poți contribui la creșterea durabilă a organizației tale și la echilibrul între viața personală și cea profesională.
Cum recunoști mentalitatea de creștere din organizația ta?
„Descoperă importanța și beneficiile unei mentalități de creștere în dezvoltarea personală și profesională. Află cum să îți depășești limitele și să atingi succesul în carieră prin eliminarea blocajelor și dezvoltarea continuă. Explorează cum o mentalitate de creștere stimulează productivitatea, motivarea și inovația în organizații. Consultă specialiști în dezvoltare personală și explorează programe personalizate pentru o evoluție de succes. Transformă-ți cariera și organizația prin adoptarea unei mentalități de creștere.”
Evaluarea semestrială în organizații – Ce soluții aplici ca să treci la nivelul următor?
Dacă te confrunți cu dificultăți în atingerea obiectivelor organizaționale în prima jumătate a anului, este timpul să iei măsuri. Află cum poți îmbunătăți performanța, să te adaptezi schimbărilor și să atingi succesul dorit.
5 motive pentru a alege să fii consilier de dezvoltare personală
În lumea agitată și complexă în care trăim, sănătatea și bunăstarea noastră mentală devin din ce în ce mai importante. În căutarea unei vieți împlinite și echilibrate, mulți dintre noi se întorc către specialiști în dezvoltare personală pentru a primi îndrumare și...
Teambuilding de criză – soluția magică pentru cele 7 mari dureri ale companiilor care au adoptat munca hibridă ( și nu numai )
Realitatea prezentă a companiilor în ceea ce privește nivelul de angajament al echipelor este una îngrijorătoare. Studii relevante arată că nivelul de angajament al angajaților la locul de muncă a scăzut semnificativ la nivel global. Aproximativ 15% dintre angajați sunt angajați activ în munca lor, iar acest lucru afectează performanța organizațiilor. Cum te ajuta teambuilding-ul sa schimb acest lucru?
Soluții practice la problemele tale de HR pentru noul an bugetar
Care au fost cele mai mari provocări pe care le-ai întâmpinat anul acesta? Cu ce probleme s-a confruntat echipa ta? Care sunt cele mai presante nevoi ale organizației tale? Ce “suflu nou” ar trebui să aduci în echipa ta pentru a crește performanța? Care este...
Teama de a vorbi în public
Știai că abilitatea de a ține o prezentare în public îți poate crește veniturile și te poate propulsa în carieră? Și totuși nu lucrezi la ea. Te gândești că mai bine eviți contextele de a vorbi în public. De ce îți este teamă să vorbești în public? Te temi de...
Vorbitul în public: de la anxietate la super putere
Cum îți poți valorifica punctele forte și pasiunile pentru a-ți atrage publicul și a-ți depăși anxietatea? Anxietatea de a vorbi în public este o provocare obișnuită cu care se confruntă mulți oameni, fie că este vorba de o prezentare în fața colegilor, un discurs sau...
6 sfaturi practice pentru vorbitul în public
Imaginează-ți că a venit momentul mult așteptat al prezentării tale, iar tu simți deja că începi să îți pierzi încrederea. Deși ai fost în situații similare și îți cunoști publicul, ești plin de îndoială... "Dacă nu o sa mă prezint bine?", "Dacă le pierd...
8 metode de team building și cum să o alegi pe cea potrivită pentru echipa ta
Cum are loc în prezent alegerea activităților de teambuilding din organizația ta? Cât de aliniate sunt ele la misiunea și obiectivele generale ale companiei? Cât de bine corespund ele nevoilor specifice ale echipei? Alegerea unor anumite activități de teambuilding...
5 Sfaturi despre cum încurajezi angajații să participe la activități de teambuilding
"Vine Paștele peste noi și în loc să ne dea o primă ei se gândesc să ne trimită în teambuilding" "Iar s-a gândit HR-ul să facă activități unde să comunicăm forțat cu încuiații de la legal" "Am atât de multe probleme încât ultima mea grijă e să fac jocuri cu cei de la...
Diferența între un coach și un consilier de dezvoltare personală?
Treci printr-o perioadă cu provocări și nu știi la cine să apelezi? Ai auzit tot felul de opinii - să mergi la un coach sau să vorbești cu un consilier de dezvoltare personală și nu știi care e de fapt mai potrivit pentru tine? Acest articol e menit să îți ofere...
Unde mergi pentru ajutor? Diferența între consiliere, coaching și mentorat
Dacă te-ai întrebat cel puțin o dată care e diferența între un consilier de dezvoltare personală, un coach și un mentor, acest articol e menit să îți ofere claritate și răspuns la umrătoarele întrebări:
Ce face Consilierul pentru Dezvoltare Personală și în ce constă procesul de consiliere și dezvoltarea personală?
Ce face un coach și în ce constă activitatea de coaching?
Asemănările și diferențele între coaching și consiliere
Ce face un mentor și în ce constă procesul de mentorare?
Asemănările și diferențe între coaching și mentorat
Cum știi care dintre cele trei este cea mai potrivită pentru tine?
Ce face un consilier de dezvoltare personală?
Ai o poveste care crezi că ar putea ajuta și inspira lumea?Vrei să o spui mai departe, oferind încurajare și susținere persoanelor care se confruntă cu situații similare în viața lor?Simți că poți face mai mult în activitatea ta profesională și vrei să oferi și altor...
Ultimele evenimente eDigiStars
Dezvoltarea abilităților antreprenoriale digitale ale seniorilor prin sistemul inovator de formare eDigiStars Ultimele evenimente eDigiStars Toate lucrurile bune ajung și la final. Acesta este și cazul proiectului nostru eDigiStars. Cu toate acestea, partenerii depus...