SPECIALIST MARKETING

Oradea
Mai multe detalii

RoMarketing recrutează SPECIALIST DE MARKETING pentru o companie din industria beauty din Oradea, care să iubească să creeze conținut de calitate pe toate canalele Social Media relevante pentru brandul companiei!

Acesta poate fi viitorul tău job de vis ( la propriu ) mai ales dacă:

  • vrei să-ți valorifici creativitatea promovând produse de calitate
  • vrei să creezi conținut online și digital, inclusiv videoclipuri
  • vrei să-ți fructifici experiența în marketing online/social media sau ceea ce iubești oricum să faci – din pasiune
  • vrei să dezvolți direcții strategice creative de social media și influencer marketing
  • vrei să faci magie prin concepte de campanie ingenioase și copywriting de calitate
    și, nu în ultimul rând,
  • îți dorești un mediu în care să te bucuri de apreciere la adevărata ta valoare.

Nu vei lucra singur/ă, ci alături de un Marketing Manager și un designer. Împreună vă veți asigura că imaginea companiei și a produselor acesteia nu duc lipsă de idei bune și campanii de impact, care să genereze vânzări pe măsură.

Vei primi toată încrederea în a gestiona imaginea companiei pe rețelele sociale, astfel încât iată ce anume din backgroundul și experiența ta vor aduce un plus în alegerea finală:

  • un minim de 3 ani experiență în marketing, social media, e-commerce, în mediul online în general;
  • experiența de lucru pe campanii de Google, e-mail marketing, social media;
  • cunoștințe solide de e-commerce;
  • limba engleză – la nivel avansat;
  • simțul estetic, creativitatea, modul de comunicare și abilitățile de organizare;
  • focusul tău pe atingerea obiectivelor online;
  • abilitatea de a-ți organiza activitatea fără a fi nevoie să ți se spună neapărat ce anume să faci.

DIRECTOR OPERAȚIUNI

Oradea
Mai multe detalii

Simți că e momentul să treci la TOP MANAGEMENT?  

Căutăm MANAGER OPERAȚIUNI pentru pentru o companie din industria de salubritate! 

  • Dacă vrei să lucrezi într-un mediu unde să valorifici experiența ta de management, logistică și inovare continua,  
  • Dacă îți dorești să te bucuri de apreciere la adevărata ta valoare, să poți face diferența prin atingerea unor noi praguri de perfomanță 

Atunci trimite CV-ul tău la office@romarketing.ro cu mențiunea Manager Operațiuni. 

 

Ce ar putea să te califice ca fiind un candidat potrivit pentru această poziție?  

  • Absolvent de politehnică, având cunoștințe de limba engleză 
  • Ai un minim 3 ani de experiență în zona de management producție/ logistică/ inovare continua  
  • ești pasionat de tehnologie și digitalizare și ești la curent cu ultimele tendințe în domeniu 
  • Ești orientat spre rezultate și poți descifra cu ușurință un buget sau un raport de măsurare a performanței, indiferent de forma în care acesta este prezentat 
  • Calculatorul e prietenul tău cel mai bun – mai ales când este vorba de Office si Excel sau diverse alte instrumente  
  • Ești o persoană responsabilă și cu abilități de leadership, având în subordine o întreagă echipă pe care să o gestionezi. 

 

Ce ne dorim de la tine? 

Compania noastră are nevoie de un om cu viziune, inițiativă și orientare către rezultate, care să conducă echipa tehnică către noi trepte de performanță! Apreciem experiența ta și dorința de afirmare într-un domeniu care îți va aduce toate beneficiile la care visezi! 

Vei avea astfel ocazia de a-ți lăsa amprenta personală și de a te remarca ca și manager de top într-o companie cu o lungă tradiție în piață. 

 

Ce va intra în lista atribuțiilor tale de Manager Operațiuni? 

  • Vei seta obiective pentru întreaga echipă tehnică și vei urmări îndeplinirea acestora, precum și modul de alocare al resurselor și mijloacelor necesare pentru realizarea lor 
  • Te vei ocupa de optimizarea organizării interne, cu focus pe eficientizarea fluxurilor de activități interne și a numarului de angajați alocate 
  • Vei asigurara eficiența, productivitatea și performanța echipelor din subordine 
  • Vei participa la elaborarea bugetelor, urmărind scopul operațional și explicând variațiile de la budget – dacă e cazul, propunând soluții de corectare 
  • Vei participa la evaluarea de tehnologii noi în vederea eficientizarii modului de lucru 
  • Vei face propuneri de aprobare pentru investiții și dezvoltare  
  • Vei coordona activ realizarea documentației tehnice pentru licitații 
  • Vei urmări si analizarea rezultatelor, alinierea acestora la schimbarile legislației de mediu 

 

În ce condiții vei lucra?  

Vei fi Manager Operațiuni al unei companii cu tradiție, cu o prezență veche în piață, având în subordinea ta întreaga echipă tehnică. 

Pentru aceasta poziție salariul brut anual este de 42.000 euro + mașină de serviciu și bonus anual de performanță. 

 

Care sunt așteptările noastre de performanță din partea ta?  

  • Să identifici oportunități pentru companie, în scopul optimizării costurilor logistice, a proceselor, a activității administrative, a gestionării programului angajaților implicați, sau a digitalizării activităților operaționale ale companiei.  
  • Să menții un echilibru al costurilor directe & indirecte asociate colectării, transportului și tratării deșeurilor per tonă colectată și transportată/tratată 
  • Să crești capacitatea de colectare și transport a companiei 
  • Să reduci costurile asociate capacității neutilizate 

 

DIRECTOR MARKETING

Salonta
Mai multe detalii

Cât de departe ai fi dispus/ă să mergi pentru JOBUL PERFECT pentru tine? 

Căutăm DIRECTOR DE MARKETING pentru pentru o companie de top din industria beauty! 

  • Dacă vrei să lucrezi într-o companie unde să poți să îți valorifici creativitatea și pasiunea pentru domeniul beauty  
  • Dacă îți dorești un mediu în care să te bucuri de apreciere la adevărata ta valoare, în care să poți face diferența și să fii plătit/ă pe măsură 

Atunci trimite CV-ul tău la office@romarketing.ro  

 

Ce ar putea să te califice ca fiind un/o candidat/ă potrivit/ă pentru această poziție?  

  • Ai studii superioare în domeniul marketing sau comunicare și cunoști bine limba engleză 
  • Ai cel puțin 3 ani de zile experiență într-o poziție cu responsabiliăți de marketing și comunicare 
  • Ai un plus dacă ai o pasiune pentru domeniul beauty și ești la curent cu noutățile în materie de saloane, centre de înfrumusețare sau branduri de produse care se utilizează în cadrul acestora  
  • Calculatorul și telefonul sunt prietenii tăi cei mai buni – cel puțin când este vorba de programele Office, Canva sau diverse tooluri utile în activitatea ta ca și expert 
  • Ești la curent cu ultimele tendințe de promovare prin Social Media și știi cum să captezi atenția potențialilor clienți printr-o postare de impact 
  • Ai cuvintele la tine când este vorba să scrii texte/brief-uri pentru campanii online sau offline, reclame și prezentări de produse 
  • Ai un ochi critic în ceea ce privește vizualurile pentru Social Media, cataloage sau broșuri informative 
  • Concepte precum: ATL, BTL, SEO, Lead Generation, Lead Magnets, Cross-Selling nu sunt stăine de tine 
  • Vii cu mai multă energie și curiozitate decât toată echipa la un loc; 
  • Ești o persoană responsabilă și independentă, care nu are nevoie să i se spună cum anume să își organizeze activitatea dar este deschisă la sugestii de îmbunătățire dacă este cazul 

 

Ce ne dorim de la tine? 

Compania noastră are nevoie de un nou vibe, spirit de inițiativă și idei proaspete care să ducă imaginea și marketingul companiei la un nou nivel!  

Apreciem experiența ta și dorința de afirmare într-un domeniu care îți va aduce toate beneficiile la care visezi! 

 

Ce vei face? 

Vei fi persoana care va crea noua strategie de marketing, având ocazia de a-ți lăsa amprenta personală și de a te afirma prin creativitate și initiative noi.  

Iată mai exact ce anume va intra în atribuțiile tale:  

  • Vei crea și coordona strategia de PR și comunicare a companiei, concepte de design, în acord cu imaginea companiei; 
  • Vei crește vizibilitatea companiei în canalele Social Media și în comunitățile online; 
  • Vei gestiona relația cu furnizorii și clienții noștri – majoritatea saloane și centre de înfrumusețare; 
  • Vei avea grijă ca aceștia din urmă să beneficieze de cele mai bune produse necesare în activitatea lor, la prețuri corecte; 
  • Te vei ocupa de politica de prețuri, campanii promoționale și metode de fidelizare ale clienților, având grijă să maximizezi profitul companiei în fiecare sezon; 
  • Te vei ocupa cu organizarea de evenimente și vei face compania să se remarce prin prezența inedită la evenimente de profil, târguri și expoziții; 
  • Vei avea ocazia de a dezvolta portofoliul de produse, luând în calcul piața și concurența. 
  • Vei contribui la educarea clienților și a membrilor echipei prin crearea de materiale educaționale menite să ofere o înțelegere cât mai bună a produselor și utilizării acestora 

 

Iată cu cine vei lucra:  

Vei fi Directorul de Marketing al unei companie cu tradiție, cu o prezență veche în piața de beauty, care lucrează în relația directă cu saloanele și centrele de înfrumusețare din România! Furnizăm produse de top pentru experții în frumusețe și îngrijire, acoperind toate nevoile profesioniștilor. 

 

În ce condiții vei lucra:  

Vei beneficia de contract de muncă și de un pachet salarial atractiv, pe măsura experienței tale. 

Îți vei desfășura activitatea la sediul companiei, în Salonta, cu program Luni – Vineri, 8:00 – 17:00. Beneficiezi de primă de relocare dacă desfășurarea activtății necesită schimbarea domiciliului. 

Departamentul de Marketing este în formare. Pentru început vei avea ocazia de a colabora cu agenții externe pentru o parte din operațiunile curente, care să te sprijine în activitatea ta. 

Te vei subordona direct Managerului General și vei avea ocazia de a colabora cu celelalte departamente ale firmei.  

Ocazional vei avea deplasări la clienți sau la evenimente – dacă este cazul, prentru reprezentarea companiei.

Dispecer transport

ORADEA
Mai multe detalii

Descrierea postului

  • Planificarea / monitorizarea permanentă a transporturilor camioanelor;
  • Optimizarea traseelor, evidența cheltuielilor și diminuarea acestora;
  • Procesarea documentelor la zi necesare bunei desfășurări a activității de transport;
  • Urmărirea modului de executare a transportului, verificarea documentelor de transport;
  • Instruirea, coordonarea şi controul şoferilor;
  • Urmarirea utilizării optime a parcului logistic propriu;
  • Urmărirea încadrării în indicatorii stabiliți prin politica companiei și atingerea obiectivelor; (venituri, profit).

 

Cerințe specifice postului:

  • Bune abilităţi de comunicare, spirt de echipă;
  • Bune abilităţi de comunicare şi negociere;
  • Seriozitate, dinamism, meticulozitate, dinamism;
  • Proactivitate şi orinetare înspre rezultate;
  • Cunoştinţe despre legislaţia şi normele internarnaţionale cu privire la transporturi;
  • Cunoaşterea limbii engleze – nivel avansat;
  • Cunoaşterea limbii engleze şi maghiare – constituie avantaj;
  • Cunostinţe PC – MS office

Inginer Mentenanță

ORADEA
Mai multe detalii

Responsabilitățile operaționale

  • Definește anual planningul de mentenanță preventivă/ echipament conform documentației tehnice;
  • Redactează cererile de preț pentru piesele/ consumabilele necesare efectuării mentenanței preventive/ corective;
  • Efectuează mentenanța preventivă conform planningului;
  • Înregistrează în documentele de lucru efectuarea mentenanței preventive;
  • Poate efectua mentenanța corectivă sau contactează furnizorul echipamentului;
  • Asigură suport Responsabilului de producție;
  • Înregistrează în documentele de lucru orice defecțiune/ intervenție apărută/ efectuată pe echipamente;
  • Redactează cererile de preț pentru intervențiile pe echipamente către colaboratori;
  • Transmite ofertele de preț (după aprobarea conducerii) de intervenții/ piese de schimb Departamentului logistică pentru a fi comandate;
  • Efectuează recepția pieselor de schimb; comunică Departamentului logistică orice diferență față de comandă/ documentele de livrare;
  • Stabilește și ține la zi o evidență a pieselor de schimb necesare pentru echipamente;
  • Întocmește anual bugetul necesar pieselor de schimb;
  • Participă la instalarea, punerea în funcțiune a echipamentelor noi;
  • Asigură suport tehnic reglorilor/ operatorilor în exploatarea echipamentelor (dacă este cazul);
  • Instruiește personalul privind utilizarea echipamentelor;
  • Controlează, supraveghează permanent starea de funcționare a echipamentelor în vederea depistării unor eventuale defecte care ar putea apărea datorită funcționării în regim intensiv a acestora (mentenanța predictivă);
  • Ia toate măsurile necesare pentru a minimiza opririle de producție datorită intervențiilor;
  • Semnalează furnizorului de echipament orice defecțiune apărută în perioada de garanție;
  • Propune măsuri de îmbunătățire;
  • Informează responsabilul de producție cu privire la orice intervenție care implică oprirea producției;

Cerințe specifice postului

  • Studii superioare cu profil tehnic;
  • Experiență pe un post similar de minim 3 ani;
  • Cunoștințe tehnice în mecanică, hidraulică, electricitate industrială, pneumatică, automatizări;
  • Programe informatice;
  • Limba engleză;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Tehnici de măsurare;
  • Standarde de calitate ISO 9001:2015
  • Locația: Oradea

Aptitudini și comportamente necesare: organizare și rigurozitate, autonomie, punctualitate, precizie, minuțiozitate, creativitate, flexibilitate, rezistență la stres, simțul responsabilității, spirit critic, capacitate de analiză.

Project Buyer

ORADEA
Mai multe detalii

Descrierea postului:

  • Asigurarea rentabilității achizițiilor de care este responsabil/ă în timpul desfășurării proiectelor de dezvoltare referitoare la vopsire/ cromare/ injecție piese din plastic;
  • Cunoștințe în aprecierea și asigurarea bunei estimări financiare a furnizorilor conform cu cotațiile lor și cu estimările făcute intern în companie;
  • Efectuarea auditurilor conform cu etapele proiectului (pentru validarea pieselor, a matrițelor, a suporților de montare, a capacitații de producție, a standardelor de calitate si a competitivității economice);
  • Asigurarea continuă a relației și bunei comunicări între furnizori și departamentele interne de inginerie, calitate, logistică;
  • Negocierea și definirea condițiilor de cumpărare pentru toate achizițiile necesare proiectelor;
  • Negocierea prețului pentru primele piese livrate (prototipuri, mostre) și asigurarea livrării acestora în conformitate cu etapele dezvoltării proiectelor pentru fiecare reper în parte;
  • Viziune globală a prețurilor pentru componente de plastic și matrițe de injecție confecționate în întreaga lume;
  • Realizarea de suply chain în injecție mase plastice pentru a contribui la atribuirea noilor proiecte ale companiei;
  • Realizarea de baze de date cu informații economice a firmelor producătoare de materii prime, date referitoare la (muncă, preț, cheltuieli, productivitate) pentru a face mai ușoară calcularea cotațiilor noilor proiecte către clienți;
  • Introducerea indicatorilor de evaluare a performanței pentru selecția furnizorilor;
  • Acordă suport pentru îmbunătățirea procesului de injecție al furnizorilor de piese brute prin corectarea problemelor întâmpinate, în start-up-ul noilor echipamente și documentarea încercărilor pentru optimizarea procesului de injecție cu obiectivul de reducere a timpului de producție, reducerea de rebuturi, îmbunătățirea calității produselor, economisirea de material;
  • Acordă suport în documentarea parametrilor procesului de injecție.

 

Cerințe specifice postului:

  • Studii superioare în domeniul tehnic, inginerie;
  • Experiență de minim 3 ani în procesul de injecție mase plastice (preferabil în industria auto);
  • Experiență în achiziții, bune abilități de negociere și lucru în echipă;
  • Limba engleză scris/vorbit nivel avansat.

Reprezentant vânzări România

Mai multe detalii

Cerințele postului:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență de minim 3 ani în domeniul vânzărilor;
  • Experiență de minim 1 an în domeniul serviciilor de logistică și transport;
  • Abilități de comunicare, prezentare și negociere;
  • Limba engleză – nivel avansat;
  • Cunoștințe de operare PC;
  • Spirit de echipă, dinamism, adaptabilitate și deschidere către noi experiențe;
  • Permis conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasări.

 

Sarcini/ responsabilități specifice postului:

  • Prospectarea activă a pieței, identificarea de noi oportunități de vânzare pentru serviciile de logistică și transport rutier;
    • Dezvoltarea și implementarea strategiei de vânzări în conformitate cu politicile companiei;
    • Identificarea și contactarea companiilor țintă în vederea prezentării serviciilor oferite;
    • Identificarea nevoilor clienților, acordându-le suport în alegerea celei mai potrivite soluții de transport;
    • Gestionarea vânzărilor, urmărind constant atât creșterea volumului acestora, cât și satisfacția clientului;
    • Menținerea și dezvoltarea unor relații de lucru colaborative cu clienții din zona alocată;
    • Implementarea politicii de vânzări cu urmărirea lunară a atingerii targetului de vânzări și a realizării obiectivelor.

Reprezentant vânzări Ungaria

Mai multe detalii

Cerinţele postului

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență de minim 3 ani în domeniul vânzărilor;
  • Minim 1 an în domeniul serviciilor de logistică și transport;
  • Abilități de comunicare, prezentare și negociere;
  • Limba engleză – nivel avansat;
  • Limba maghiară – nivel avansat;
  • Cunoștințe de operare PC;
  • Spirit de echipă, dinamism, adaptabilitate și deschidere către noi experiențe;
  • Permis conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasări.

Sarcini/responsabilități specifice postului

  • Prospectarea activă a pieței, identificarea de noi oportunități de vânzare pentru serviciile de logistică și transport rutier;
  • Dezvoltarea și implementarea strategiei de vânzări în conformitate cu politicile companiei;
  • Identificarea și contactarea companiilor țintă în vederea prezentării serviciilor oferite;
  • Identificarea nevoilor clienților, acordându-le suport în alegerea celei mai potrivite soluții de transport;
  • Gestionarea vânzărilor, urmărind constant atât creșterea volumului acestora, cât și satisfacția clientului;
  • Menținerea și dezvoltarea unor relații de lucru colaborative cu clienții din zona alocată;
  • Implementarea politicii de vânzări cu urmărirea lunară a atingerii targetului de vânzări și a realizării obiectivelor.

Reprezentant vânzări – produse stomatologice

ORADEA
Mai multe detalii

Abilităţi şi competenţe necesare ocupării postului:

  • experienţă în vânzări – produse stomatologice constituie avantaj;
  • persoană implicată, organizată, atentă la detalii;
  • persoană capabilă să își desfăşoare atribuțiile într-o manieră independentă;
  • relevante abilităţi de comunicare asertive;
  • abilităţi de a avea iniţiativă;
  • orientată înspre rezultate/oameni;
  • atitudine proactivă, flexibilă, dinamică.

Descrierea sarcinilor şi responsabilităţilor:

  • Promovarea companiei şi a produselor pe piaţa locală;
  • Atragerea de noi clienţi;
  • Menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii existenţi;
  • Gestionarea adecvata a comenzilor şi eficientizarea activităţii de prezentare/ vânzare;
  • Analiza pieţei locale (produse / concurenţă);Realizarea targetului de vânzări.

INGINER PRODUCȚIE

ZĂRNEȘTI

Mai multe detalii

Cerințele postului

  • Studii: studii superioare tehnice/mecanice;
  • Experiență: min. 2 ani;
  • Cunoștințe procese fabricație;
  • Cunoștințe avansate operare PC;
  • Abilitate de a comunica în limba engleză, vorbit si scris;
  • Abilitatea de a lucra în echipă;
  • Precizie, rigurozitate;
  • Gândire logică, capacitate de analiză;
  •  Abilitate de a conduce echipele de producție.

 

Sarcini/Responsabilități specifice activității

  •  Coordonează împreună cu Managerul de producție, echipele operaționale în realizarea planului de producție;
  • Ține evidența stocului echipamentelor tehnice și consumabile;
  • Inițiază procesul de achiziție pentru menținerea stocului necesar;
  • Definește și documentează proceduri și standarde de lucru pentru operațiile realizate în producție;
  • Efectuează audituri tehnice, conform programului și în funcție de necesități;
  • Efectuează inspecții specifice pe fluxul de fabricație;
  • Coordonează realizarea acțiunilor stabilite prin audituri de procese;
  • Definește activitățile de realizat pe perioada opririlor planificate, le documentează și pregătește realizarea lor împreuna cu departamentele suport;
  • Verifică realizarea tuturor activităților programate n timpul opririlor ;
  • Monitorizează și prelucrează statistic parametrii tehnologici și calitativi ai instalațiilor;
  • Identifică și definește oportunitatea proiectelor de modernizare;
  • Schimb de informații și experiență cu celelalte fabrici de hârtie din grup;
  • Participă la instruirea și dezvoltarea tehnică a personalului de la mașina de hârtie.

Clientul funcționează de peste 150 de ani pe piața europeană și este unul dintre cei mai mari producători de hârtie din România.

REPREZENTANT VÂNZĂRI

ORADEA, Bihor

Mai multe detalii

Cerințe specifice postului:

  • Studii superioare – de preferință tehnice;
  • Competențe de comunicare scrisă și verbală;
  • Competențe organizatorice, capacitatea de a-și programa și planifica activitățile eficient;
  • Cunoștințe teoretice (sau practice) în domeniul instalațiilor / echipamentelor electrice;
  • Competențe în utilizarea sistemelor de calcul;
  • Disponibilitatea de a face deplasări;
  • Carnet de conducere, categoria B.

 

Descrierea postului:

  • Prospectarea în permanență a pieței și identificarea de noi clienți;
  • Promovarea și prezentarea produselor comercializate de către companie prin prezentarea de oferte către clienți;
  • Realizarea planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
  • Întocmirea ofertelor și aplicarea politicii comerciala a firmei;
  • Transmiterea de informații referitoare la evoluția pieței și a concurenței existente;
  • Realizarea de rapoarte privind situația vânzărilor și respectiv a încasărilor;
  • Participarea activă la planificarea și implementarea strategiei de vânzări.