RESEARCH & DEVELOPMENT MANAGER
Cluj
Mai multe detalii
We are looking for a motivated and talented R&D Manager who can perform several important roles within our client’s organization and manage all the departments.
You will be responsible for research, planning, and implementing new programs and protocols and to oversee the entire development process of new products and programs within the organization. Your active participation will be required from the recruiting and building of the team from the initial planning phase to implementation or production.
Responsibilities:
• Define, in relationship with the Technical Management, the short and medium-term plan as well as the goals within his scope
• Accountable for QCDP compliance of all activities and deliverables produced by the Cluj site as part of the design of embedded software for the products
• Evaluate and define the needs for materials and tools in accordance with the strategy defined with his/hers superior
• Manage the implementation of the IT infrastructure necessary for the proper execution of all site activities in accordance with the infrastructure and tools implemented in another site in France
• Define and manage the activities needed for the provision of materials and tools on the Cluj site (software licenses, HW resources, benches etc.)
• Estimate the needs in human resources, materials and tools in accordance with the project schedules and the development strategy
• Writes, monitors and respects multi-year load plans and budgets
• Recruit future employees in line with needs and in collaboration with human resources
• Set the collective and individual objectives of the employees in accordance with the objectives of the development projects and the business objectives defined by the SW Department Manager
• Manage and pilot the deployment of the roadmap of processes and tools in agreement with the SW Department Manager to obtain an ASPICE certification.
• Define the training needs of employees
• Set up the methodologies necessary for ISO26262/SPICE/IATF certifications/audits
• Develop versatility and multiple skills
Requirements:
• Professional level English
• French is an asset (professional level)
• Experience in managing a development structure
• Leadership skills and ability to develop existing or new teams
• Coordination of activities within the framework of a collaboration with European industrial partners, ideally from the automotive sector
• Software design and development process (specification, architecture, design, integration, validation, Model-Based Design etc)
• Knowledge of software development standards: AUTOSAR, ASPICE, ISO26262
• Availability to travel 2 days every 2 weeks in France
If you are interested in this offer, please send us your CV to recrutare@romarketing.ro

SPECIALIST MARKETING
Oradea
Mai multe detalii
RoMarketing recrutează SPECIALIST DE MARKETING pentru o companie din industria beauty din Oradea, care să iubească să creeze conținut de calitate pe toate canalele Social Media relevante pentru brandul companiei!
Acesta poate fi viitorul tău job de vis ( la propriu ) mai ales dacă:
- ești o persoană creativă, cu abilități bune de relaționare
- vrei să-ți valorifici creativitatea promovând produse de calitate
- îți dorești un mediu în care să te bucuri de apreciere la adevărata ta valoare
- ești un bun ascultător și știi să fii diplomată atunci când situația o cere
- iubești vânzările și îți place să vinzi fără să vinzi
- ești o persoană curioasă, cu gândire inovatoare, competitivă
- știi să îți impui punctele de vedere și ai capacitatea de a lua decizii fără a aștepta mereu permisiune sau confirmare de la altcineva
- vrei să creezi conținut online și digital, inclusiv videoclipuri
- vrei să-ți fructifici experiența în marketing online/social media sau ceea ce iubești oricum să faci – din pasiune
- vrei să faci magie prin concepte de campanie ingenioase și copywriting de calitate,
și, nu în ultimul rând, - vrei să dezvolți direcții strategice creative de social media și influencer marketing.
Nu vei lucra singur/ă, ci alături de un Marketing Manager și un designer. Împreună vă veți asigura că imaginea companiei și a produselor acesteia nu duc lipsă de idei bune și campanii de impact, care să genereze vânzări pe măsură.
Vei primi toată încrederea în a gestiona imaginea companiei pe rețelele sociale, astfel încât iată ce anume din backgroundul și experiența ta vor aduce un plus în alegerea finală:
- un minim de 3 ani experiență în marketing, social media, e-commerce, în mediul online în general;
- experiența de lucru pe campanii de Google, e-mail marketing, social media;
- cunoștințe solide de e-commerce;
- limba engleză – la nivel avansat;
- simțul estetic, creativitatea, modul de comunicare și abilitățile de organizare;
- focusul tău pe atingerea obiectivelor online;
- abilitatea de a-ți organiza activitatea fără a fi nevoie să ți se spună neapărat ce anume să faci.

DIRECTOR MARKETING
Salonta
Mai multe detalii
Cât de departe ai fi dispus/ă să mergi pentru JOBUL PERFECT pentru tine?
Căutăm DIRECTOR DE MARKETING pentru pentru o companie de top din industria beauty!
- Dacă vrei să lucrezi într-o companie unde să poți să îți valorifici creativitatea și pasiunea pentru domeniul beauty
- Dacă îți dorești un mediu în care să te bucuri de apreciere la adevărata ta valoare, în care să poți face diferența și să fii plătit/ă pe măsură
Atunci trimite CV-ul tău la office@romarketing.ro
Ce ar putea să te califice ca fiind un/o candidat/ă potrivit/ă pentru această poziție?
- Ai studii superioare în domeniul marketing sau comunicare și cunoști bine limba engleză
- Ai cel puțin 3 ani de zile experiență într-o poziție cu responsabiliăți de marketing și comunicare
- Ai un plus dacă ai o pasiune pentru domeniul beauty și ești la curent cu noutățile în materie de saloane, centre de înfrumusețare sau branduri de produse care se utilizează în cadrul acestora
- Calculatorul și telefonul sunt prietenii tăi cei mai buni – cel puțin când este vorba de programele Office, Canva sau diverse tooluri utile în activitatea ta ca și expert
- Ești la curent cu ultimele tendințe de promovare prin Social Media și știi cum să captezi atenția potențialilor clienți printr-o postare de impact
- Ai cuvintele la tine când este vorba să scrii texte/brief-uri pentru campanii online sau offline, reclame și prezentări de produse
- Ai un ochi critic în ceea ce privește vizualurile pentru Social Media, cataloage sau broșuri informative
- Concepte precum: ATL, BTL, SEO, Lead Generation, Lead Magnets, Cross-Selling nu sunt stăine de tine
- Vii cu mai multă energie și curiozitate decât toată echipa la un loc;
- Ești o persoană responsabilă și independentă, care nu are nevoie să i se spună cum anume să își organizeze activitatea dar este deschisă la sugestii de îmbunătățire dacă este cazul
Ce ne dorim de la tine?
Compania noastră are nevoie de un nou vibe, spirit de inițiativă și idei proaspete care să ducă imaginea și marketingul companiei la un nou nivel!
Apreciem experiența ta și dorința de afirmare într-un domeniu care îți va aduce toate beneficiile la care visezi!
Ce vei face?
Vei fi persoana care va crea noua strategie de marketing, având ocazia de a-ți lăsa amprenta personală și de a te afirma prin creativitate și initiative noi.
Iată mai exact ce anume va intra în atribuțiile tale:
- Vei crea și coordona strategia de PR și comunicare a companiei, concepte de design, în acord cu imaginea companiei;
- Vei crește vizibilitatea companiei în canalele Social Media și în comunitățile online;
- Vei gestiona relația cu furnizorii și clienții noștri – majoritatea saloane și centre de înfrumusețare;
- Vei avea grijă ca aceștia din urmă să beneficieze de cele mai bune produse necesare în activitatea lor, la prețuri corecte;
- Te vei ocupa de politica de prețuri, campanii promoționale și metode de fidelizare ale clienților, având grijă să maximizezi profitul companiei în fiecare sezon;
- Te vei ocupa cu organizarea de evenimente și vei face compania să se remarce prin prezența inedită la evenimente de profil, târguri și expoziții;
- Vei avea ocazia de a dezvolta portofoliul de produse, luând în calcul piața și concurența.
- Vei contribui la educarea clienților și a membrilor echipei prin crearea de materiale educaționale menite să ofere o înțelegere cât mai bună a produselor și utilizării acestora
Iată cu cine vei lucra:
Vei fi Directorul de Marketing al unei companie cu tradiție, cu o prezență veche în piața de beauty, care lucrează în relația directă cu saloanele și centrele de înfrumusețare din România! Furnizăm produse de top pentru experții în frumusețe și îngrijire, acoperind toate nevoile profesioniștilor.
În ce condiții vei lucra:
Vei beneficia de contract de muncă și de un pachet salarial atractiv, pe măsura experienței tale.
Îți vei desfășura activitatea la sediul companiei, în Salonta, cu program Luni – Vineri, 8:00 – 17:00. Beneficiezi de primă de relocare dacă desfășurarea activtății necesită schimbarea domiciliului.
Departamentul de Marketing este în formare. Pentru început vei avea ocazia de a colabora cu agenții externe pentru o parte din operațiunile curente, care să te sprijine în activitatea ta.
Te vei subordona direct Managerului General și vei avea ocazia de a colabora cu celelalte departamente ale firmei.
Ocazional vei avea deplasări la clienți sau la evenimente – dacă este cazul, prentru reprezentarea companiei.
