AREA SALES MANAGER

SIBIU, BRAŞOV, COVASNA, HARGHITA, MUREŞ

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Experienţă în vânzarea materialelor de construcţii;
  • Abilităţi de organizare şi planificare;
  • Abilităţi de comunicare şi negociere.

 

Descrierea jobului

  • Identificarea clienţilor în teren;
  • Întocmirea ofertei de preţ şi reofertare;
  • Primire comandă;
  • Urmărirea livrării mărfii;
  • Încasarea banilor în termenul agreat cu clienţii;
  • Ofertarea şi prezentarea produselor nou apărute;
  • Realizarea şi încheierea vânzării;
  • Vizitarea sediilor lucrărilor;
  • Vizitarea periodică a clienţilor;
  • Prezentarea de soluţii tehnice;
  • Monitorizarea concurenţei: oferte de preţ, termene de livrare, discounturi, disponibilitate stoc;
  • Actualizarea permanentă a bazei de date cu clienţi din zona arondată.

 

Oferim:

  • Salariu fix, bonus la atingerea a 80% din target şi alte bonusuri;
  • Maşină, telefon şi tabletă de serviciu.

 

Clientul nostru este o companie multinațională cu peste 2000 de angajați care se ocupă cu producţia şi distribuția de materiale de construcții de cea mai înaltă calitate.

REPREZENTANT VÂNZĂRI

TIMIŞ, ARAD

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Domiciliu stabil în judeţele Timiş sau Arad;
  • Educaţie: Liceul absolvit (Studiile superioare reprezintă un avantaj);
  • Experienţănecesară: Experienţă în vânzări de minim 3 ani;
  • Cunoştinţe de operare PC, utilizare pachet programe Office (Word, Excel);
  • Permis de conducere: cat. B;
  • Abilităţi de comunicare şi negociere;
  • Atitudine pozitivăşi persuasiune;
  • Capabil săişi gestioneze singur activitatea cu seriozitate;
  • Persoanăorientată catre rezultat, cu motivaţie de a munci;
  • Bunăcunoaştere a pieţei de produse similare.

 

Descrierea responsabilităţilor

  • Promovarea si vanzarea produselor companiei;
  • Gestionarea portofoliului de clienţi existenţi;
  • Vizitarea cel puţin o datăpe lună a clienţilor din baza de date;
  • Creşterea numărului de produse vândute laclienţii existenţi;
  • Extinderea portofoliului de clienţi;
  • Vizitarea periodicăa clienţilor mari retail din zona alocată, în conformitate cu procedura în vigoare;
  • Realizarea planului de vânzări lunar / anual prin vânzarea de produse în zona alocată;
  • Încasarea debitelor scadente de la clienţiconform termenelor din facturile emise;
  • Recuperarea debitelor restante de la clienţii direcţi din aria sa de responsabilitate în cadrul termenului specific de recuperare;
  • Completarea zilnicăa informaţiilor în softul CRM (Customer Relationship Management);
  • Întocmirea rapoartelor de vânzări (solduri clienţi, stoc de marfă, situaţia încasărilor, situaţia vânzărilor);
  • Întocmirea rapoartelor lunare de activitate;
  • Se asigurăde recuperarea în termen a soldurilor din piaţă;
  • Completarea şi înaintarea formularelor de retur;
  • Cunoaşterea, respectareaşi aplicarea politicilor şi procedurilor companiei.

 

Oferim:

  • Salariu fix şi comision lunar variabil conform politicii de bonusare aplicabile salariaţilor departamentului de vânzări;
  • Telefon, tabletă, maşină de serviciu, decontarea cheltuielilor pentru deplasări;
  • Prime de sărbători, vacanţă, zi de naştere;
  • Training de pregătire profesională, după caz.

 

Clientul nostru este o companie de origine olandeză, fondată în anul 1900 şi care se află pe piaţa din România din 1998. Compania produce şi distribuie produse şi ingrediente de panificaţie, patiserie şi cofetărie (ingrediente tip pulberi, mixuri, produse tip pastă etc.). Produsele sunt fabricate în peste 30 de ţări la nivel global şi distribuite în mai mult de 100 de ţări. Cei 3200 de angajaţi sunt dedicaţi dezvoltării produselor în funcţie de gusturile şi nevoile locale.

OPERATORI PRODUCŢIE

ORADEA

Mai multe detalii

RoMarketing caută Operatori Producţie pentru următoarele sectoare de prelucrare tablă:

 

Operaţii generale

Sarcini:

-Realizare operatii secundare: sertizare, filetare, finisare, sudura in puncte,debavurare in conformitate cu documentatia de lucru.

 

Operaţii de îndoire

Sarcini:

-Realizarea operatiei de indoire piese metalice pe masini de indoire cu comanda numerica;

-Verificarea conformitatii pieselor conform documentatiei produsului.

Se ofera formare la locul de munca.

 

Operaţii laser

Sarcini:

-Asigura schimbarile de produs pe doua masini de decupare laser, incarcare program, reglaj parametrii de decupare;

-Realizarea piesei cap de serie si GO pentru productia in serie;

-Supravegherea productiei in curs si degraparea pieselor care ies din productie;

-Ajustarea parametrilor masinii in cazul in care calitatea decuparii nu corespunde.

Se ofera formare la locul de munca.

 

Programul de lucru este în două schimburi:

Schimbul 1: 6:00-14:00

Schimbul 2: 14:00-22:00

 

Se oferă:

-Primă lunară;

-Tichete de masă;

-Ore suplimentare plătite 200%;

-Transport asigurat pe raza oraşului sau decont în valoare de 100 pentru angajaţii care locuiesc în afara oraşului;

-Acces la servicii medicale private.

 

Clientul nostru este o companie multinaţională cu capital francez, producătoare de componente electronice.

 

REGLOR

ORADEA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Experienţă în domeniul mecanic, pentru a facilita înţelegerea modului de funcţionare al utilajelor;
  • Disponibilitate de lucru în două schimburi (6:00-14:00, respectiv 14:00-22:00).

 

Descrierea responsabilităţilor

  • Reglarea maşinilor de poansonare (maşini de decupare cu comandă numerică);
  • Reglarea utilajelor de ştanţare, pregătirea sculelor, inserarea sculelor în turelă şi reglarea sculelor specific;
  • Realizarea piesei cap de serie şi GO pentru producţia în serie;
  • Verificarea şi întreţinerea sculelor de decupare.

 

Oferim:

  • Primă lunară;
  • Tichete de masă;
  • Ore suplimentare plătite 200%;
  • Transport asigurat pe raza oraşului sau decont în valoare de 100 pentru angajaţii care locuiesc în afara oraşului;
  • Acces la servicii medicale private.

 

Clientul nostru este o companie multinaţională cu capital francez, producătoare de componente electronice.

TEHNICIAN PROCES/ VALIDARE

ORADEA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Studii tehnice sau experienţă în mecanică;
  • Experienţă în realizarea de măsurători cu şubler mecanic;
  • Capacitate analitică;
  • Capacitate de însuşire a proceselor de producţie specifice domeniului de prelucrare a tablei;
  • Seriozitate.

 

Descrierea responsabilităţilor

 Produse noi în faza eşantion:

  • Validarea eşantioanelor prin realizarea de rapoarte dimensionale pe baza desenelor tehnice furnizate de client;
  • Validarea gamelor de producţie definite pentru produsele noi;
  • Verificarea existenţei şi a coerenţei documetaţiei pentru produsele noi înainte de lansarea în producţie în serie;
  • Contribuie la realizarea documentaţiei pentru produsele noi;
  • Crearea documentaţiei de control final.

Produse în producţie în serie :

  • Validarea modificărilor dimensionale în urma modificărilor de produs solicitate de client;
  • Modificarea/ verificarea documentaţiei de producţie în urma evoluţiei produsului.

EMM :

  • Ţine evidenţa EMM-urilor
  • Realizarea verificărilor periodice a EMM-urilor şi gestiunea celor care se etalonează/verifică in exterior.*Şublerele se verifică în intern.

Altele :

  • Realizează verificări dimensionale la recepţie pentru produsele achiziţionate pe bază de desen;
  • Definirea cotelor de verificat dimensional la recepţie pentru produsele specifice.

 

Program de lucru :

Luni-vineri, în intervalul orar 08 :00 – 16 :00;

Disponibilitate peste program în caz de nevoie .

 

Oferim:

  • Primă lunară;
  • Tichete de masă;
  • Ore suplimentare plătite 200%;
  • Transport asigurat pe raza oraşului sau decont în valoare de 100 pentru angajaţii care locuiesc în afara oraşului;
  • Acces la servicii medicale private.

 

Clientul nostru este o companie multinaţională cu capital francez, producătoare de componente electronice.