LABORANT

ORADEA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Studii medii sau postliceale;
  • Cunoştinţe despre domeniul materialelor de construcţii;
  • Experienţa în domeniul materialelor de construcţii constituie avantaj;
  • Cunoştinţe de limba engleză;
  • Atenţie la detalii, meticulozitate;
  • Bune abilităţi organizatorice.

 

Descrierea jobului

  • Prelevarea de probe pentru analize de laborator;
  • Efectuarea analizelor calitative ale materialelor produse şi ale materiilor prime;
  • Păstrarea în bune condiţii a aparaturii de laborator;
  • Realizarea măsurătorilor parametrilor pe parcursul procesului tehnologic;
  • Comunicarea cu departamentul de producţie.

 

Clientul nostru este o companie multinațională cu peste 2000 de angajați care se ocupă cu producţia şi distribuția de materiale de construcții de cea mai înaltă calitate.

RESPONSABIL RESURSE UMANE

ORADEA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate, domeniul economic sau managementul afacerilor constituie avantaj;
  • Experienţă în domeniul Resurselor Umane;
  • Competenţe digitale de nivel avansat, inclusiv cunoaşterea pachetului MS Office;
  • Limba engleză nivel avansat;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate la deplasări;
  • Conştiinciozitate şi rigurozitate;
  • Deschidere spre nou şi spre învăţare continuă;
  • Abilităţi de comunicare şi muncă în echipă;
  • Abilităţi de organizare şi planificare

 

Descrierea jobului

  • Organizarea departamentului de Resurse Umane;
  • Conceperea strategiilor de Resurse Umane: recrutare, dezvoltare profesională, salarizare;
  • Dezvoltarea şi implementarea unui sistem de management al performanţei;
  • Elaborarea strategiilor de retenţie;
  • Organizarea unui sistem de evaluare a activităţii;
  • Asumarea unui rol activ în echipa de management al companiei;
  • Planificarea şi coordonarea programelor de dezvoltare pentru angajaţii companiei.

 

Clientul nostru prestează servicii de salubritate, întreţinere a spaţiilor verzi şi colectare a deşeurilor, contribuind la protecţia mediului înconjurător.

SUPPLY CHAIN MANAGER

ORADEA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate în domeniul tehnic sau economic;
  • Experienţă minim 5 ani într-o poziţie similară, în care să fi avut sarcini care presupun dezvoltare şi implementare;
  • Cunoştinţe de ERP, SCM, SAP;
  • Spirit antreprenorial;
  • Gândire critică;
  • Abilităţi de rezolvare de probleme;
  • Abilităţi de gestionare a timpului;
  • Spirit de echipă;
  • Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare.

 

Descrierea jobului

  • Implementează strategia de achiziții și aprovizionare la nivel de firmă;
  • Colaborează cu departamentele Vânzări, Financiar, Servicii;
  • Stabilește indicatorii de performanță pentru achiziții, aprovizionare și depozit;
  • Propune soluții de îmbunătățire continuă;
  • Lucrează împreună cu financiarul, vânzările și serviciile pentru a identifica cei mai potriviți furnizori;
  • Construiește și menține relațiile cu furnizorii;
  • Propune directorului general condițiile contractuale;
  • Monitorizează activitatea de aprovizionare în raport cu furnizorii;
  • Identifică soluții de rezolvare a situațiilor critice și le propune Directorului General;
  • Planifică și organizează activitatea de transport, atunci când este cazul;
  • Folosește corect platformele existente în firmă.

 

Clientul nostru este o companie cu tradiţie în domeniul distribuţiei sistemelor de igienă profesională, detergenţilor profesionali, echipamentelor de protecţia muncii şi accesoriilor folosite în procesele de producţie şi packaging.

CONTROLLER

ORADEA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Experienţă de minim 5 ani în domeniul transporturilor, IT sau financiar;
  • Studii superioare finalizate, în domenii economice sau tehnice;
  • Cunoştinţe avansate de utilizare a calculatorului şi dezvoltare de programe;
  • Cunoştinţe de control financiar;
  • Înclinaţii şi abilităţi tehnice bine dezvoltate;
  • Competenţe digitale de nivel avansat;
  • Limba engleză sau limba italiană la nivel avansat;
  • Excelente abilităţi de comunicare;
  • Deschidere spre nou;
  • Atenţie la detalii;
  • Permis de conducere categoria B.

 

Descrierea jobului

  • Dezvoltarea şi eficientizarea procedurilor de lucru;
  • Dezvoltarea de soluții noi;
  • Oferirea de soluţii tehnice clienţilor;
  • Efectuarea controlului de gestiune în programele informatice folosite de către companie;
  • Verificarea corectitudinii datelor introduse în program;
  • Supervizarea, oferirea de suport şi instruirea angajaţilor noi;
  • Realizarea de deplasări ocazionale în ţară sau în afara ţării, în interes profesional;
  • Întocmirea diverselor rapoarte cerute de conducere.

 

Clientul nostru este o companie multinaţională care oferă servicii de transport şi logistică.

DIRECTOR DE VÂNZĂRI

BUCUREŞTI

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Interes şi înclinaţii faţă de IT, domenii tehnice;
  • Experienţă în vânzări B2B şi managementul echipelor de minim 3-5 ani;
  • Atitudine puternic inclinată spre vânzare;
  • Proactivitate, auto-motivare;
  • Excelente abilităţi de comunicare şi persuasiune;
  • Gândire flexibilă, capacitate de adaptare;
  • Amabilitate, sociabilitate, deschidere;
  • Cunoaşterea limbii engleze constituie avantaj;
  • Studii superioare;
  • Permis de conducere categoria B.

 

Descrierea jobului

  • Dezvoltarea afacerii, prospectarea pieţei şi identificarea de noi parteneriate pe piaţa din România;
  • Coordonarea echipei de vânzări;
  • Vânzarea soluţiilor informatice de transport;
  • Menţinerea relaţiei cu partenerii existenţi;
  • Urmărirea procedurilor de vânzare;
  • Înţelegerea nevoilor clienţilor, pregătirea şi managementul ofertelor comerciale;
  • Managementul datelor in CRM;
  • Motivarea echipei;
  • Susţinerea şedinţelor unu la unu şi a sedinţelor săptămânale.

 

Clientul nostru este prestator de servicii de telematică în domeniul transporturilor.

SALES TEAM LEADER

ORADEA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Persoană dinamică, orientată către rezultate;
  • Excelente abilităţi de comunicare şi negociere;
  • Orientare înspre oameni şi relaţionare;
  • Experiență în vânzarea consultativă și managementul echipei de minim 3 ani;
  • Abilitatea de înţelegere amplă a ceea ce înseamnă tehnicile de vânzare şi de atragere a clienţilor;
  • Abilitatea de a motiva echipa;
  • Înclinaţii spre domeniul tehnic şi cunoştinţe tehnice;
  • Abilităţi de analiză şi interpretare a documentelor, în vederea luării măsurilor potrivite;
  • Carismă, încredere în sine;
  • Flexibilitate şi adaptabilitate;
  • Permis de conducere categoria B.

 

Descrierea jobului

  • Supervizarea portofoliului de clienți din zona Nord-Vest-Centru gestionat de echipa de vânzări;
  • Prospectarea clienților noi;
  • Monitorizarea activității echipei cu ajutorul CRM;
  • Vizitarea clienților pe teren, menținerea legăturii cu aceștia, crearea de parteneriate strategice și asigurarea unui nivel ridicat al imaginii companiei în piață;
  • Promovarea şi vânzarea consultativă a echipamentelor, soluţiilor pentru flotele de vehicule;
  • Negocierea și încheierea de contracte;
  • Coordonarea şi motivarea echipei de vânzări din zona arondată;
  • Oferirea de suport colegilor din echipă în procesele de promovare şi vânzare;
  • Transmiterea rapoarterol către directorul de vânzări în legătură situaţia echipei și a cifrelor.

 

Clientul nostru este prestator de servicii de telematică în domeniul transporturilor.

REPREZENTANT VÂNZĂRI

PRAHOVA, DÂMBOVIŢA, ARGEŞ, TELEORMAN, VÂLCEA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Experiență în vânzări (domeniul materialelor de construcții constituie avantaj);
  • Abilităţi de organizare şi planificare;
  • Abilităţi de comunicare şi negociere;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate la deplasări în județele Prahova, Dâmboviţa, Argeş, Teleorman, Vâlcea.

 

Descrierea jobului

  • Identificarea clienților în teren;
  • Întocmirea ofertei de preț și reofertare;
  • Primire comandă;
  • Urmărirea livrării mărfii;
  • Încasarea banilor în termenul agreat cu clientul;
  • Ofertarea și prezentarea produselor noi;
  • Realizarea și încheierea vânzării;
  • Vizite la sediul lucrărilor;
  • Planificarea și realizarea vizitelor periodice la clienți;
  • Prezentarea de soluții tehnice;
  • Monitorizarea concurenței;
  • Actualizarea permanentă a bazei de date de clienți din zona arondată.

 

Clientul nostru este o companie multinațională cu peste 2000 de angajați care se ocupă cu producţia şi distribuția de materiale de construcții de cea mai înaltă calitate.

NUTRIŢIONIST

SALONTA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Studii superioare în domeniul nutriţiei;
  • Cunoştinţe de tehnologie sau chimie organică;
  • Cunoştinţe despre nutriţie, dietetică, stil de viaţă sănătos, principii alimentare, valori nutritive;
  • Experienţă în domeniu;
  • Cunoştinţe despre alimentaţia vegană/ vegetariană constituie avantaj.

 

Descrierea jobului

  • Dezvoltarea de noi reţete pe bază de cânepă;
  • Verificarea valorilor nutriţionalea şi propunerea de îmbunătăţiri;
  • Alcătuirea propunerilor de produse noi împreună cu echipa, pentru a evidenţia beneficiile seminţelor de cânepă;
  • Identificarea eventualelor beneficii ascunse ale produselor;
  • Efectuarea de degustări şi comparaţii între produse.

 

Clientul nostru este o companie care realizează produse naturiste din seminţe de cânepă, folosind inginerie de precizie.

REPREZENTANT VÂNZĂRI

CONSTANŢA, TULCEA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Experiență în vânzări (domeniul materialelor de construcții constituie avantaj);
  • Abilităţi de organizare şi planificare;
  • Abilităţi de comunicare şi negociere;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate la deplasări în județele Constanţa şi Tulcea.

 

Descrierea jobului

  • Identificarea clienților în teren;
  • Întocmirea ofertei de preț și reofertare;
  • Primire comandă;
  • Urmărirea livrării mărfii;
  • Încasarea banilor în termenul agreat cu clientul;
  • Ofertarea și prezentarea produselor noi;
  • Realizarea și încheierea vânzării;
  • Vizite la sediul lucrărilor;
  • Planificarea și realizarea vizitelor periodice la clienți;
  • Prezentarea de soluții tehnice;
  • Monitorizarea concurenței;
  • Actualizarea permanentă a bazei de date de clienți din zona arondată.

 

Clientul nostru este o companie multinațională cu peste 2000 de angajați care se ocupă cu producţia şi distribuția de materiale de construcții de cea mai înaltă calitate.

TEHNICIAN CALITATE

SALONTA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Studii medii cu profil tehnic (studiile superioare constituie avantaj);
  • Experienţă în domeniul calităţii în productie;
  • Limba engleză constituie avantaj;
  • Cunoştinţe de operare a calculatorului (MS Office);
  • Cunoştinţele de desen tehnic constituie avantaj;
  • Abilităţi de organizare şi planificare;
  • Abilităţi de comunicare;
  • Atenţie la detalii;
  • Disponibilitate de a lucra în 3 schimburi.

 

Descrierea jobului

  • Efectuează testele de fiabilitate pe termen lung ale produselor finite;
  • Se asigură că cerinţele clientului sunt respectate conform instrucţiunilor interne de testare/ inspecţie;
  • Se asigură permanent că instrucţiunile de testare şi verificare sunt actualizate conform procedurilor interne;
  • Întocmeşte, păstrează şi controlează documentele şi rapoartele necesare procesului de testare a fiabilităţii pe termen lung a produselor finite (fişe de colectare date, rapoarte de inspecţie) conform procedurilor;
  • Asigură inspecţia la recepţie a materialelor conform planului de control în sistemul SAP şi informează în timp util membrii echipei despre neconformităţile detectate la inspecţie;
  • Colectează informaţiile necesare procesului de reclamaţii la furnizori, pentru a asigura recuperarea costurilor determinate de incidentele cu materialele neconforme;
  • Blochează materialele neconforme şi monitorizează perioada de stocare a materialelor blocate conform procedurii interne de lucru;
  • Defineste şi instalează controale adiţionale şi activităţi de sortare în segmente astfel încât să asigure continuitatea producţiei.

 

Clientul nostru este o companie italiană producătoare de aparate electrocasnice, lider global pe anumite segmente. Echipa este caracterizată prin spirit inovator, energie şi atitudine orientată spre reuşită.

SCULER MATRIŢER

SALONTA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Sudii medii cu profil tehnic;
  • Disponibilitate de a lucra în trei schimburi;
  • Experienţă relevantă în domeniu;
  • Abilităţi tehnice;
  • Adaptabilitate;
  • Atenţie la detalii;
  • Abilităţi de organizare.

 

Descrierea jobului

  • Participă la operaţiile de reparaţie în mod activ sub îndrumarea şefului de echipă;
  • Ajută la manipularea matriţelor;
  • Participă la demontarea componentelor mecanice ale matriţelor;
  • Participă activ la demontarea şi montarea şuruburilor;
  • Curăţă, lustruieşte şi ajustează la nivel de baza părţile active ale matriţelor de injecţie;
  • Execută diverse prelucrări mecanice cu scule de mână.

 

Clientul nostru este o companie italiană producătoare de aparate electrocasnice, lider global pe anumite segmente. Echipa este caracterizată prin spirit inovator, energie şi atitudine orientată spre reuşită.

REGLOR LA MAŞINI DE PRELUCRARE MASE PLASTICE

SALONTA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Studii medii profil tehnic;
  • Experienţă ca reglor în industria prelucrătoare de mase plastice;
  • Disponibilitate de a lucra în trei schimburi;
  • Orientare spre îmbunătăţirea continuă;
  • Iniţiativă, creativitate şi flexibilitate;
  • Bune abilităţi de organizare, comunicare şi gestionare a timpului.

 

Descrierea jobului

  • Montarea, demontarea matrițelor și asigurarea protecției și integrității acestora;
  • Reglarea parametrilor de injectie conform fișelor de setări;
  • Verificarea și supravegherea în timpul funcționării a elementelor de siguranță a mașinii de injecție și a aparatelor auxiliare (periferice);
  • Respectarea planului de lucru conform cu organizarea producției în secția de injecție mase plastice și livrarea produselor în timp util;
  • Urmărirea în timpul procesului de injecție a bunei funcționalități a utilajelor și a conformității produselor în raport cu desenele de execuție;
  • Colaborarea în permanență cu serviciul de control al calității, operatorii și logistica secției, intervenția în timp util asupra procesului de injecție pentru remedieri ori de cate ori este sesizat de către aceștia;
  • Analiza cauzelor dereglărilor, informarea și colaborarea cu departamentul de calitate și luarea tuturor măsurilor ce se impun, inclusiv schimbarea parametrilor de injecție și justificarea acestora în documentele aferente conform instrucțiunilor de lucru;
  • Urmărirea și luarea măsurilor de blocare a produsului neconform;
  • Executarea și urmărirea mentenanței matrițelor, utilajelor precum și a periferiilor acestora conforme cu planurile de mentenanță din cadrul departamentului.

 

Clientul nostru este o companie italiană producătoare de aparate electrocasnice, lider global pe anumite segmente. Echipa este caracterizată prin spirit inovator, energie şi atitudine orientată spre reuşită.

STIVUITORIST

SALONTA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Atestat ISCIR;
  • Disponibilitate de lucru în 3 schimburi;
  • Capacitate de lucru pe calculator;
  • Capacitate de învăţare rapidă;
  • Spirit de muncă în echipă;
  • Adaptabilitate şi flexibilitate;
  • Capacitatea de manevrare a stivuitoarelor laterale constituie avantaj.

 

Descrierea jobului

  • Realizarea de activităţi folosind stivuitoare electrice şi scanner;
  • Încărcare/ descărcare camioane;
  • Transferuri de marfă în cadrul depozitului;
  • Numărare/ împachetare/ etichetare/ repaletizare materiale.

 

Clientul nostru este o companie italiană producătoare de aparate electrocasnice, lider global pe anumite segmente. Echipa este caracterizată prin spirit inovator, energie şi atitudine orientată spre reuşită.

REPREZENTANT TEHNIC

BUCUREŞTI

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Experienţă în vânzarea materialelor de construcţii;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Abilităţi de comunicare şi relaţionare excelente;
  • Peruasiune;
  • Adaptabilitate;
  • Abilităţi de prezentare;
  • Abilităti de planificare şi organizare.

 

Descrierea jobului

  • Realizează prezentări/ demonstraţii de produs;
  • Oferă consultanţă clienţilor;
  • Participă activ la mărirea portofoliului de clienţi împreună cu agentul de vânzări zonal;
  • Oferă soluţii tehnice în şantiere;
  • Oferă suport echipei de vânzări.

 

Clientul nostru este o companie multinațională cu peste 2000 de angajați care se ocupă cu producţia şi distribuția de materiale de construcții de cea mai înaltă calitate.

GESTIONAR DEPOZIT

ORADEA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Experiență anterioară în activitatea de gestiune depozit;
  • Studii medii sau superioare;
  • Responsabilitate, seriozitate, spirit organizatoric și de echipă;
  • Atitudine proactivă;
  • Abilități de cooperare și comunicare;

 

Descrierea jobului

  • Preia marfa și se ocupă de recepția cantitativă și calitativă a mărfurilor;
  • Verifică și depozitează mărfurile recepțioante;
  • Răspunde pentru mărfurile aflate în gestiune;
  • Pregătește marfa  pentru livrare și documentele de transport ( note – încărcare);
  • Gestionează și controlează marfa din depozit;
  • Responsabil pentru buna funcționarea a depozitului;
  • Respectă procedurile de lucru;
  • Coordonează echipa.

 

Clientul nostru comercializează carne proaspătă, mezeluri şi semipreparate.

COORDONATOR MAGAZINE

ORADEA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Experienţă minim 5 ani pe o poziţie similară;
  • Abilităţi de organizare şi planificare;
  • Abilităţi de coordonare;
  • Excelente abilităţi de comunicare;
  • Permis de conducere categoria B.

 

Descrierea jobului

  • Coordonarea activităţii magazinelor din zona arondată;
  • Monitorizarea activităţii, oferirea de suport şi instruirea personalului din subordine;
  • Verificarea stocurilor şi vânzărilor.

 

Clientul nostru comercializează produse proaspete şi semipreparate din carne.

REPREZENTANT VÂNZĂRI

ALBA-IULIA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Experiență în vânzări (domeniul materialelor de construcții constituie avantaj);
  • Abilităţi de organizare şi planificare;
  • Abilităţi de comunicare şi negociere;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate la deplasări în județele Alba, Caraş-Severin, Hunedoara, Gorj.

Descrierea jobului

  • Identificarea clienților în teren;
  • Întocmirea ofertei de preț și reofertare;
  • Primire comandă;
  • Urmărirea livrării mărfii;
  • Încasarea banilor în termenul agreat cu clientul;
  • Ofertarea și prezentarea produselor noi;
  • Realizarea și încheierea vânzării;
  • Vizite la sediul lucrărilor;
  • Planificarea și realizarea vizitelor periodice la clienți;
  • Prezentarea de soluții tehnice;
  • Monitorizarea concurenței;
  • Actualizarea permanentă a bazei de date de clienți din zona arondată.

Clientul nostru este o companie multinațională cu peste 2000 de angajați care se ocupă cu producţia şi distribuția de materiale de construcții de cea mai înaltă calitate.