Multe companii se confruntă în ziua de azi cu provocarea identificării oamenilor potriviți în cadrul echipelor. Pentru managerii responsabili de recrutare sau pentru antreprenorii care au nevoie să își extindă echipa, a alerga dupa oamenii potriviți poate să se transfiorme uneori într-un scenariu de coșmar.
Auzim deseori de proiecte sau contracte anulate din lipsa forței de muncă sau din lipsă de oameni pregătiți să le poată implementa. Auzim de asemenea de multe cazuri în care echipele au de suferit din cauza „nepotrivirii de caractere” sau a comunicării deficitare. Toate aceste provocări pot fi contracarate și pot fi gestionate având instrumentele potrivite, diminuând efectele uneori chiar dramatice asupra business-ului sau al oamenilor din business.
Aceste aspecte au fost abordate în detaliu în cadrul evenimentului „Cât te costă recrutarea greșită și cum o poți evita” – realizat de BT Club, în data de 25 Mai, de la ora 15:00
Sorina Bradea, Managing Partner RoMarketing, a oferit în cadrul evenimentului raspunsul la următoarele întrebări:
- Pe cine putem să recrutăm?
- Pe cine vrem să recrutăm?
- Cât costă o recrutare – costuri vizibile și costuri ascunse
- Ce ar trebui să știe managerii pentru a face alegerea potrivită?
- Ce ar trebui să știe recrutorii pentru a atrage candidații potriviți?
- Cum ne ajută Brandul de Angajator să atragem persoanele de care avem nevoie
Printre răspunsurile primite de participanți se află:
-
calculul costurilor pentru o recrutare corectă/greșită,
-
construirea profilul potrivit pentru candidatul ideal;
-
importanța asumării rolului corect în cadrul procesului de recrutare,
-
semnificația Brandului de Angajator în contextul mediului VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity).