Autor Ramona Lucaciu

Psiholog | RoMarketing

ramona_mester@romarketing.ro

Și pentru că am scris SIMPLE, sărim peste orice fel de introducere și vi le prezentăm punctual. Adică simplu. 🙂

1. În primul rând încearcă să fii cât mai natural și relaxat pentru a stabili o punte de comunicare cu angajatorul.

2. Este indicat să te documentezi atât despre companie, cât și despre poziția pentru care ai fost chemat la interviu.

3. Nu te prezenta la angajator mult mai devreme decât este cazul! ATENȚIE!Majoritatea specialiștilor din domeniul resurselor umane ne recomandă să ajungem cu 5-10 minute înainte de interviu.

4. Gândește-te la anumite întrebări-capcană care s-ar putea să-ți fie adresate.

5. Nu este indicat să-l discreditezi pe fostul tău angajator

6. Cel mai important: încearcă să demonstrezi pe parcursul interviului că:

  • ai încredere în potențialul tău
  • ai o viziune proprie despre locul respectiv de muncă
  • păstrezi contactul vizual cu angajatorul
  • ai o bună capacitate prin care te motivezi/mobilizezi intrinsec
  • ești sincer cu privire la experiența ta profesională și, de ce nu, cu privire la unele frici sau eșecuri întâmpinate

7. Ridică un semn de întrebare pentru angajator: oare poți să fii TU cel care aduce în cadrul companiei ceva nou, creativ și valoros?

Așa cum vă precizam încă din titlu, sunt metode simple, dar foarte eficiente. Încercați-le și vă veți convinge că avem dreptate. 🙂

%d blogeri au apreciat: