Cum trecem prin furtună?

Cum trecem prin furtună?

“Când vei ieși din furtună, nu vei mai fi aceeași persoană care erai înainte. Acesta este rolul furtunilor.” Haruki Murakami    Se povestea despre un navigator iscusit care odată cu mijirea primăverii își scotea barca în larg, scrutând orizontul și căutând ape...

citește mai mult
Pastila de adaptABILITATE- Video 14

Pastila de adaptABILITATE- Video 14

Şerban Borda împărtăşeşte astăzi povestea lui de adaptare la schimbare. Adaptabilitatea implică speranţă, creativitate şi găsirea de noi modalităţi de a relaţiona, respectând în acelaşi timp regulile menite să ne protejeze. [video width="1280" height="720"...

citește mai mult
Pastila de adaptABILITATE

Pastila de adaptABILITATE

Indiferent cine ești, ce faci şi în ce domeniu, schimbările au fost numeroase şi într-un ritm tot mai accelerat…. şi asta a fost doar pregătirea. Pastila de adaptabilitate vine din dorinţa noastră de a oferi un spaţiu de relaţionare şi învăţare.

citește mai mult
Greșeli de evitat la interviul de angajare

Greșeli de evitat la interviul de angajare

Te pregătești pentru un interviu? Evită următoarele greșeli: Întârzii la interviu, nu ești punctual. Nu te documentezi corespunzător despre profilul companiei și despre jobul în cauză. Ai diferențe majore între CV și cum te prezinți în timpul interviului. Manifești o...

citește mai mult
Lista de Crăciun

Lista de Crăciun

Moș Crăciun există! Chiar există! 🙂 Haideți, recunoașteți că undeva, în sufletul vostru, încă mai sperați să-l vedeți în noaptea sfântă a Nașterii cum se strecoară și așează sub bradul împodobit cadourile pe care le-ați visat și le-ați cerut tot anul.

citește mai mult
Vânzător de succes sau client facil?

Vânzător de succes sau client facil?

De multe ori am auzit oameni de vânzări spunând: „Eu pot să vând de la un băţ de chibrit la un stâlp de telegraf, orice!” Şi uneori este chiar aşa. Oare ce îi face să aibă succes? Ce îi diferenţiază de alţi… vânzători? Chiar pot vinde orice?!

citește mai mult
Clienţii mulţumiţi, dovada că am făcut un lucru profesionist

Clienţii mulţumiţi, dovada că am făcut un lucru profesionist

Când noi, cei de la RoMarketing, organizăm un eveniment, indiferent cum s-ar numi şi cui îi este destinat, avem în minte câteva idei clare: să o facem în mod profesionist – interactiv, clar şi direct, să le transmitem clienţilor noştri informaţiile de care au nevoie şi să o facem într-un cadru care să-i determine să spună „chiar mi-a plăcut felul în care am fost trataţi la RoMarketing”.

citește mai mult