Anunțuri recrutare

Director vânzări și marketing

Valabilitate: 15.11.2017 – 15.12.2017

ORADEA

Mai multe detalii

Cerinţe:


  • Studii superioare
  • Experientă de minim 3 ani în activitatea de vânzări;
  • Cunoașterea limbii engleze – nivel bun;
  • Cunoştinţe de operare PC;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibil la deplasări;
  • Capacitate de adaptare și implementare;
  • Capacitate de analiză și sinteză de găsire a soluțiilor;
  • Spirit de echipă și capacitatea de a lucra independent;
  • Disciplină profesională

Atribuţii:


  • Elaborează și urmărește realizarea planului de vânzări și profit
  • Elaborează și urmărește realizarea planului de marketing
  • Identifică direcții de dezvoltare și propune promovarea de produse/soluții noi
  • Asigură calitatea serviciilor pre-vânzare
  • Conduce și organizează activitatea departamentului

 

Director vânzări

Valabilitate: 02.11.2017 – 02.12.2017

ORADEA

Mai multe detalii

Atribuţii şi responsabilităţi:


• Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți și de furnizori autohtoni și străini;
• Identificarea clienţilor noi;
• Prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
• Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial și anual;

Cerinţe:


• Studii superioare – specializarea inginerie;
• Experientă de minim 3 ani în activitatea de vânzări;
• Cunoașterea limbii engleze si italiana la nivel bun;
• Cunoştinţe de operare PC;
• Permis de conducere categoria B;
• Disponibil la deplasări;
• Persoană activă, dinamică, organizată, atentă la detalii, cu bune abilități de comunicare și negociere.

Reprezentant tehnic vânzări

Valabilitate: 02.11.2017 – 02.12.2017

ORADEA

Mai multe detalii

Cerințe:


  • Studii superioare (preferabil Facultatea de Construcții, Științe Economice, Marketing)
  • Experiență relevantă în activitatea de vânzare în domeniul construcțiilor sau în lucrări de infrastructură
  • Cunoașterea limbii engleze scris și vorbit
  • Cunoștințe de operare PC
  • Deținere permis categoria B
  • Disponibilitate pentru deplasări în țară
  • Persoană activă, dinamică, organizată, atentă la detalii, cu bune abilități de comunicare și negociere

Responsabilități:


  • Suport pentru echipa de vânzări
  • Vizite în șantiere și demonstrații practice
  • Training cu echipa de vânzări
  • Promovarea produselor companiei
  • Oferă asistență tehnică la solicitările apărute
  • Prospectează piața în vederea identificării de noi clienți
  • Întocmește rapoarte despre evoluția cadrului legislativ pentru produsele din portofoliu
  • Gestionează reclamațiile primite

Inginer Montaj

Valabilitate: 02.11.2017 – 02.12.2017

ORADEA

Mai multe detalii

Cerințe:

  • Studii superioare tehnice – avantaj
  • Experiență anterioară în monitorizare sisteme GPS – avantaj
  • Foarte bune abilitați de utilizare PC
  • Persoană organizată, atentă la detalii
  • Permis conducere categoria B, experienţă minim 2 ani
  • Cunoştinţe telecomuncaţii şi electronică aplicată
  • Abilităţi tehnice, capacitatea de a învăţa noi tehnologii
  • Abilităţi de comunicare, analiză şi sinteză, spirit de echipă
  • Disponibilitate deplasări.

Reprezentant Vânzări Tehnic – Zona Intracarpatică

Valabilitate: 02.11.2017 – 02.12.2017

ORADEA

Mai multe detalii

Atribuţii:


• Prezintă și promovează produsele companiei prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți
• Prospectează piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor din zona în care acționează
• Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora
• Realizează planul de vânzări lunar/anual prin vânzarea produselor
• Cunoaște, respectă și aplică politicile/procedurile companiei

Cerinţe:


• Studii superioare tehnice;
• Experiență relevantă în activitatea de vânzare
• Experiență relevenată în domeniul similar produselor termotehnice
• Cunoașterea obligatorie limbii maghiare – nivel mediu
• Cunoştinţe de operare PC
• Deținere permis categoria B
• Disponibilitate pentru deplasări (Județele Alba, Sibiu, Mureș, Bistrița, Harghita, Covasna)
• Persoană activă, dinamică, organizată, atentă la detalii, cu bune abilități de comunicare și negociere

Specialist achiziții

Valabilitate: 02.11.2017- 02.12.2017

ORADEA

Mai multe detalii

Responsabilități:


  • organizare, preluare, urmărire comenzi la un nivel performant
  • gestionarea relațiilor cu furnizorii și identificarea de noi furnizori sau produse
  • întreținerea și dezvoltarea continuă a relațiilor cu furnizorii la un nivel cât mai eficient pentru companie (raport calitate preț al produselor furnizate, condiții de plată și de livrare)
  • gestionarea relațiilor cu echipa de vânzări și alte departamente, pentru o activitate eficientă, conform obiectivelor organizaționale
  • gestionare și optimizare stocuri
  • gestionare prompta a reclamațiilor și abilitați de prevenție

Cerințe:


  • experiența pe un post similar, în același domeniu de activitate minim 2 ani
  • excelente abilități de comunicare, negociere, interrelaționare și cooperare
  • limba engleză la nivel avansat
  • cunoștințe operare PC la nivel avansat
  • abilitați de comunicare și lucru în echipă
  • rapiditate și acuratețe în procesarea informațiilor
  • seriozitate, proactivitate
  • spirit analitic, atenție la detalii

CUSTOMER SUPPORT ASSISTANT

Valabilitate: 02.11.2017- 02.12.2017

ORADEA

Mai multe detalii

Cerinţe:


  • Studii superioare (economice)
  • 1-3 ani vânzări sau relații cu clienții (de dorit)
  • Cunoștințe necesare: Comunicare la telefon, Utilizare baze de date, Operare PC (Word, Excel, Internet),
  • Limbă străină (engleză/germană)
  • Aptitudini și comportamente necesare: Respectarea promisiunilor, Orientare pe clienți, Bună relaționare cu persoane necunoscute, Deschidere, Gândire pozitivă, Simțul umorului, Atenție la detalii, Seriozitate, Corectitudine, Comunicativ, Bun organizator, Respectarea procedurilor și a regulilor.

Responsabilități:


  • Să dezvolte continuu baza de clienți noi
  • Să mențină relația cu clienții din portofoliu prin asigurarea livrării la timp și în cele mai bune condiții a comenzilor
  • Acordarea de sprijin Reprezentanților de vânzări în relația cu clienții existenți și potențiali
  • Întocmirea și transmiterea ofertelor conform solicitării clienților
  • Întocmirea facturilor și avizarea produselor
  • Înregistrează și ține evidența contabilă primară (inclusiv preluarea biletelor la ordin și a încasărilor de la agenții livratori)
  • Transmite documentele în format fizic către sediul central (în cazul depozitelor)
  • Comandă și verifică ridicarea și livrarea coletelor din partea curierilor/ transportatorilor
  • Planificarea, organizarea și verificarea livrărilor și a transportului către clienți
  • Întocmirea de rapoarte și analize asupra activității și a stocurilor
  • Preia cererile de ofertă de la clienți existenți și le transmite către departamentul de achiziții
  • Întocmește oferta comercială pe baza informațiilor primite de la achiziții (preț, volume, date de livrare etc.)
  • Operează contractele în sistemul de gestiune proprie.
  • Se asigură că acordă suport în funcție de prioritățile stabilite de către superiorul ierarhic

PLANT MANAGER

Valabilitate: 02.11.2017 – 02.12.2017

ORADEA

Mai multe detalii

Atributi, sarcini si responsabilitati


  • Asigura o buna imagine a companiei pe piata
  • Gestionarea si gospodarirea patrimoniului organizatiei in interesul acesteia
  • Efectuarea de investitii periodice cu privire la calitatea muncii in cadrul companiei
  • Asigurarea implicarii in activitatea organizationala a propriei persoane cat si a personalului din subordine prin crearea unui cadru propice dezvoltarii personale
  • Asumarea responsabilitatilor pentru deciziile eronate sau nefondate
  • Comunica managementului valorile si obiectivele strategice ale firmei
  • Asigura un climat de comunicare si incurajare a initiativei care sa contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
  • Orice alta sarcina trasata de catre Administrator in functie de necesitatile companiei. – Asigurarea functionarii corespunzatoare a fabricii, din punct de vedere etnic si managerial, in conformitate cu politicile si strategia de productie a firmei
  • Stabilirea obiectivelor strategice de dezvoltare a fabricii in colaborare cu departamentul de productie, calitate, financiar si vanzari.
  • Coordonarea departamentelor fabricii in vederea realizarii obiectivelor strategice, in conformitate cu standardele companiei
  • Dezvoltarea si managementul continuu al tuturor activitatilor operationale in cadrul fabricii in colaborare cu sefii de departamente
  • Coordonarea, monitorizarea si optimizarea proceselor tehnice in cadrul firmei
  • Reprezentarea companiei in relatia cu clientii, partenerii de afaceri si autoriotatile publice

 

Competente necesare ocuparii postului:


  • Capacitatea de a lucra in echipa
  • Capacitatea de comunicare optima
  • Capacitate de coordonare
  • Capacitate persuasiva
  • Capacitate de planificare si organizare
  • Creativitate si gandire inovatoare
  • Abilitati de negociere
  • Aptitudini de comunicare
  • Gestionarea conflictelor
  • Seriozitate
  • Orientare spre rezultate

 

Experienţă relevantă: 2-4 ani

Domeniul: Injectare mase plastice/ Matriterie/ Automotive

Mecanic Auto

Valabilitate: 02.11.2017 – 02.12.2017

ORADEA

Mai multe detalii

Cerințe:

  • Cunoștințe tehnice de mecanică auto
  • Abilități de comunicare și muncă în echipă
  • Abilități de lucru sistematic
  • Abilități de planificare și organizare
  • Rezistență la stres
  • Integritate, responsabilitate

Responsabilități:

  • Realizează lucrările indicate în comanda de lucru sau de Directorul de service / Recepționer, respectând metodele de reparare, normele și recomandările constructorului
  • Utilizează echipamentele și utilajele prevazute de CITROEN/ HONDA
  • Informează Directorul de Service / Recepționerul despre orice problemă tehnică sau anomalie, despre problemele legate de piesele de schimb sau despre lucrările suplimentare asupra cărora clientul trebuie informat
  • Păstrează și întreține materialul tehnic pus la dispoziție, sculele și utilajele din dotare
  • Își asumă responsabilitatea pentru calitatea reparațiilor executate
  • Întocmește documentația de instalare, execuție și întreținere pentru lucrările avute în execuție

Operator producție

Valabilitate: 02.11.2017 – 02.12.2017

ORADEA

Mai multe detalii

Descrierea jobului


  • Efectuează operațiuni de asamblare și pregătire a componentelor pentru obținerea unor game variate de produse (prelucrări metalice)

Program de lucru


  • în doua schimburi:

06:00 – 14.00

14:00 – 22.00

Beneficii


  • Pachet salarial motivant
  • Tichete de masă

Reprezentant vânzări

Valabilitate: 02.11.2017 – 02.12.2017

ORADEA

Mai multe detalii

Cerințe:

• Studii medii/superioare
• Experiență relevantă în activitatea de vânzare
• Cunoașterea limbii engleze – nivel mediu
• Cunoașterea limbii maghiare constituie avantaj
• Cunoştinţe de operare PC
• Deținere permis categoria B
• Persoană activă, dinamică, organizată, atentă la detalii, cu bune abilități de comunicare și negociere
• Disponibilitate la deplasări


Responsabilități:

• Prezintă și promovează produsele/serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți
• Prospectează piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor/serviciilor din zona în care acționează
• Menține permanet legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora
• Realizează planul zilnic de vânzări

Coordonator Transport

Valabilitate: 02.11.2017 – 02.12.2017

ORADEA

Mai multe detalii

Cerințe:

  • Experiență în transport international și intern de mărfuri
  • Studii medii/ superioare
  • Cunoștințe de limba engleză
  • Cunoștințe de limba maghiară – constituie avantaj
  • Cunoștințe operare PC, MS Office
  • Meticulos, atent la detalii
  • Atitudine pro-activă
  • Orientat către rezultat
  • Abilități de negociere cu transportatorii
  • Responsabilitate și corectitudine, meticulozitate și adaptabilitate


Responsabilități:

  • Să cunoască și să respecte prevederile legale cu privire la circulația pe drumurile publice, în trafic intern și international de mărfuri
  • Să planifice, să organizeze și să controleze activitățile legate de transport
  • Coordonarea și supravegherea sectorului de transport
  • Întocmirea documentelor transport flotă proprie
  • Coordonarea încărcărilor/ descărcărilor
  • Să optimizeze costurile legate de transport