AREA SALES MANAGER

SIBIU, BRAŞOV, COVASNA, HARGHITA, MUREŞ

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Experienţă în vânzarea materialelor de construcţii;
  • Abilităţi de organizare şi planificare;
  • Abilităţi de comunicare şi negociere.

 

Descrierea jobului

  • Identificarea clienţilor în teren;
  • Întocmirea ofertei de preţ şi reofertare;
  • Primire comandă;
  • Urmărirea livrării mărfii;
  • Încasarea banilor în termenul agreat cu clienţii;
  • Ofertarea şi prezentarea produselor nou apărute;
  • Realizarea şi încheierea vânzării;
  • Vizitarea sediilor lucrărilor;
  • Vizitarea periodică a clienţilor;
  • Prezentarea de soluţii tehnice;
  • Monitorizarea concurenţei: oferte de preţ, termene de livrare, discounturi, disponibilitate stoc;
  • Actualizarea permanentă a bazei de date cu clienţi din zona arondată.

 

Oferim:

  • Salariu fix, bonus la atingerea a 80% din target şi alte bonusuri;
  • Maşină, telefon şi tabletă de serviciu.

 

Clientul nostru este o companie multinațională cu peste 2000 de angajați care se ocupă cu producţia şi distribuția de materiale de construcții de cea mai înaltă calitate.

AGENT DE VÂNZĂRI

BUCUREŞTI, ILFOV

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Domiciliul în Bucureşti sau Ilfov;
  • Studii medii/superioare;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Experiență în domeniul vânzărilor (materiale de construcție – constituie avantaj);
  • Cunoștințe operare PC (Word, Excel, Outlook);
  • Abilități bune de comunicare, convingere, organizare și planificare.

 

Descrierea jobului

  • Vinde produsele cuprinse în catalogul şi listele de preţuri ale companiei;
  • Realizează targetul lunar de vânzări;
  • Menţine relaţiile cu clienţii şi potenţialii clienţi din zona arondată, promovează imaginea şi strategiile companiei;
  • Propune strategii de dezvoltare pentru zona arondată;
  • Cunoaşte în detaliu produsele din portofoliul companiei;
  • Administrează şi soluţionează reclamaţii, se ocupă de procedura de retur al mărfii;
  • Întocmeşte săptămânal un raport cu privire la activitatea desfășurată;
  • Participă la şedinţele comerciale lunare convocate de Directorul de vânzări;
  • Respectă rutele zilnice stabilite şi efectuează vizite regulate la clienţii din aria de acoperire;
  • Păstrează confidenţialitatea privind preţurile, baza de date, strategiile de vânzare ale companiei;
  • Se deplasează în delegaţii în judeţele Ilfov, Prahova, Dâmboviţa, Călărași, Ialomița, Tulcea și Constanța.

 

Oferim:

  • Program de lucru: de luni până vineri, de la 8:00 la 16:30, cu o pauză de masă de 30 de minute;
  • Salariu de bază;
  • Comision în funcție de vânzări;
  • Bonuri de masă;
  • Tabletă și telefon de serviciu;
  • Autoturism de serviciu.

 

Clientul nostru este lider în Centrul şi Estul Europei în producţia şi vânzarea materialelor de construcţii, cu precădere a accesoriilor pentru izolaţii.

RESPONSABIL MENTENANŢĂ

ORADEA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Studii superioare- profil tehnic;
  • Minim 5 ani de experienţă pe o poziţie similară;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare şi a tuturor reglementărilor privitoare la furnizarea energiei electrice, gaze naturale, apă, aer comprimat, ISCIR, PSI, SSM constituie avantaj;
  • Cunoaşterea limbii engleze constituie avantaj.

 

Descrierea jobului

  • KPI management: definirea, urmărirea şi asigurarea îndeplinirii indicatorilor de performanţă ai departamentului;
  • Coordonarea activităţilor de întreţinere – reparaţii la toate instalaţiile şi utilajele din dotarea societăţii;
  • Întreţinerea preventivă şi predictivă a echipamentelor;
  • Planificarea întreţinerii, controlului şi procedurilor pentru reparaţiile echipamentelor de lucru;
  • Întocmirea fişelor de mentenanţă pentru fiecare instalaţie/ utilaj;
  • Analiza cauzelor defectelor, diagnosticarea acestora şi stabilirea modului de îndepărtare a acestora;
  • Stabilirea relaţiilor cu factorii de specialitate în vederea descoperirii de noi soluţii pentru utilizarea raţională a tuturor resurselor şi reducerea consumurilor energetice;
  • Căutarea de noi tehnologii şi oportunităţi de automatizare, de modernizare a instalaţiilor şi echipamentelor;
  • Organizarea şi aplicarea cerinţelor legale în vigoare privind normele ISCIR, de securitate şi sănătate în muncă (acreditarea ISCIR, SSM constituie avantaj).

 

Oferim:

  • Salariu fix + Tichete de masă + Bonusuri;
  • Asigurare medicală privată;
  • Posibilitate de creştere salarială.
  • Program de lucru: 8 ore/ zi, 5 zile/ săptămână.

 

Clientul nostru este o companie multinațională cu peste 2000 de angajați care se ocupă cu distribuția de materiale de construcții de cea mai înaltă calitate.

MANAGER CALITATE

ORADEA

Mai multe detalii

Candidatul ideal

  • Studii superioare- chimist, inginer chimist, farmacist, biochimist;
  • Experienţă pe o poziţie similară 3-5 ani;
  • Persoană dinamică, cu bune abilităţi de organizare şi coordonare;
  • Cunoştinţe de limba engleză.

 

Descrierea jobului

  • Pregătirea planului de calitate;
  • Examinarea procedurilor de execuţie;
  • Monitorizarea execuției;
  • Pregătirea fazelor determinante, inspectarea lucrărilor;
  • Detectarea neconformităților;Pregătirea soluțiilor pentru a închide neconformitățile constatate;
  • Revizuirea normelor de aplicare;
  • Implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea sistemului de management al calităţii conform ISO.

 

Oferim:

  • Salariu fix + Tichete de masă + Bonusuri;
  • Ore plătite;
  • Asigurare medicală privată;
  • Posibilitate de creştere salarială;
  • Program de lucru: 8 ore/ zi, 5 zile/ săptămână.

 

Clientul nostru este o companie multinațională cu peste 2000 de angajați care se ocupă cu distribuția de materiale de construcții de cea mai înaltă calitate.